کد خبر: ۱۲۶۰۳۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
پیش ‌تولید رسمی فیلم سینمایی «ازدواج سعید و لیلا» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی رضا رخشان به زودی آغاز می‌شود.

«رضا رخشان» تهیه‌کننده در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره روند تولید فیلم «ازدواج سعید و لیلا» که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است گفت: فیلمنامه آماده است و نیاز به بازنویسی ندارد، به زودی پیش تولید رسمی کار را آغاز خواهیم کرد و اواخر تابستان فیلم را جلوی دوربین می‌بریم.

وی درباره داستان  و شخصیت‌های اصلی آن توضیح داد: فیلم داستانی اجتماعی است و به گونه‌ای قصه طراحی شده است که سه شخصیت اصلی و چهار شخصیت مکمل دارد.

رخشان درباره پیش‌بینی برای فروش فیلم در شرایطی که فیلم «ضدگلوله» یکی از پرفروش‌های سال بود گفت: «ازدواج سعید و لیلا» یکی از فیلم‌های پرفروش سال آینده است. به عقیده من فیلم را باید تماشاچی دوست داشته باشد و از آن لذت ببرد به عقیده من این فیلم هم این پتانسیل را دارد و می‌تواند مخاطب خود را راضی نگه‌دارد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: آقا مرتضی دیوانه وار لیلا را دوست دارد و لیلا دیوانه‌وار سعید را . راه رسیدن به لیلا ، گذشتن از ایمان و  اعتقاد است . آقا مرتضی راه دشواری در پیش دارد.

سعید سلطانی با ساخت سریال‌های تلویزیونی پربیننده از جمله «پس از باران» ، «ستایش» و... توانست نظر مخاطب را به خود جلب کند و «ازدواج سعید و لیلا» اولین ساخته بلند سینمایی وی به شمار می آید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
سحر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۸ - ۱۵ آبان ۱۳۹۳
۰
۰
سلاممیخواستم بدونم بازیگراتون رو انتخاب کردین؟
فیلم دیگه ای نمیشناسین که بخوان تست بگیرن؟ممنون میشم بهم خبر بدین؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها