کد خبر: ۱۲۵۹۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
طی اسفندماه سال ۹۱
طي اسفند ماه سال گذشته 44 هزار مشتري بانک صادرات ايران با صداي سپهرتماس گرفته و از خدمات گوياي مرکز اطلاع رساني و ارايه خدمات تلفني بانک صادرات بهره مند شده اند .
به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران؛ مرکز صداي سپهر (09602) که بمنظور ارايه خدمات غير حضوري، راهنمايي و رفع مشکلات مشتريان راه اندازي شده است  طي اين مدت فعاليت خود نقش بسزايي در راهنمايي مشتريان و ارايه خدمات غير حضوري به آنان داشته و توانسته از ابتداي سال تا پايان اسفند ماه سال 91، به 980 هزار تماس از متقاضيان و مشتريان پاسخگويي نمايد.

بر اساس اين گزارش ارتباط مشتريان با صداي سپهر موارد گوناگوني را در بر مي گيرد که بيشترين تماسها به منظور ارتباط با بخشهاي تلفنبانک، پرداخت قبوض و بانکداري اينترنتي بوده است.

لازم به ذکر است هدف راه اندازي صداي سپهر، ايجاد يک نظام واحد متمرکز به منظور پاسخگويي به تمامي سؤالات مشتريان در ارتباط با بانک صادرات و ارائه خدمات غير حضوري در راستاي کاهش ترددهاي شهري ،کاهش آلودگي هوا،سهولت در خدمات رساني بانکي ،کاستن از مخاطرات ناشي از مبادلات پولي و سهولت در ارايه خدمات بانکي بوده و خدماتي همچون انتقال وجه، دريافت رمز حساب، مسدودي کارت، تغيير رمز حساب، دريافت صورتحساب از طريق دورنگار، دريافت شکايات، انتقادات و پيشنهادات مشتريان از طريق اين سيستم امکانپذير مي باشد. گفتني است دسته بندي و ارزيابي دقيق موارد ياد شده به منظور پيگيري مشکلات مشتريان،رفع نارسايي­هاي موجود در زمينه ارايه خدمات و نيز شناسايي و ارائه آنان به مديران ارشد بمنظور تصميم‌سازي مناسبت و همچنين بازاريابي تلفني و همکاري براي بازاريابي و فروش محصولات جديد بانک از مهمترين وظايف اين مرکز مي باشد .

 گفتني است صداي سپهر بانک صادرات ايران که از طريق شماره تلفن 09602 قابل دسترس مي باشد ،نقش بسزايي در صرفه جويي وقت و هزينه مشتريان داشته و خدماتي از قبيل تلفنبانک، پرداخت قبوض، انتقادات، پيشنهادها و راهنمايي مشتريان، ثبت نام پرداخت خودکار دوره اي قبوض، پرداخت خودکار هزينه سوخت خودرو و اطلاع رساني خدمات بانکي را به متقاضيان ارائه مي نمايد و مشتريان گرامي از سراسر کشور مي توانند با سهولت و بدون نياز به شماره‌گيري پيش شماره تهران نسبت به انجام خدمات بانکي خود اقدام نمايند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها