کد خبر: ۱۲۵۸۳۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: سابقه و بازي‌هاي سپاهان نشان مي‌دهد فرقي ندارد در کجا بازي کند.
سيدجلال حسيني درباره قرعه‌کشي فينال جام حذفي و برگزاري اين بازي در ورزشگاه آزادي اظهار داشت: در بازي‌هاي جام حذفي متاسفانه هميشه بر اثر قرعه ميهمان بوديم، اما خدا را شکر اين بار بازي در خانه خودمان افتاد و مي‌توانيم در ورزشگاه به ميدان برويم که قطعا هواداران ما آن را پُر مي‌کنند.

وي افزود: البته بايد اين را بدانيم که براي تيم خوبي مثل سپاهان هيچ فرقي ندارد در آزادي بازي کند يا اصفهان. آنها اين موضوع را ثابت کرده‌اند و مي‌بينيد هميشه در خانه حريفان براي تيم‌ها دردسرساز شده‌اند.

به گزارش فارس ، حسيني تاکيد کرد: سپاهان در خطوط مختلف بازيکناني بسيار خلاق و با توجه به اينکه مدت زيادي است که اين بازيکنان کنار هم بازي مي‌کنند بازيکناني هماهنگ دارد. در خط حمله هم بسيار خطرناک است و هرگز نبايد مقابل بازيکنان اين تيم اشتباه کرد.

مدافع قرمزپوشان يادآور شد: خوشبختانه به اندازه کافي از سپاهان شناخت دارم اما ما بايد بدانيم که اگر تمرکز لازم را نداشته باشيم، خداي ناکرده مقابل اين تيم دچار دردسر خواهيم شد. پس هنوز براي ما اتفاقي نيفتاده و فقط بايد در زميني بازي کنيم که هواداران ما پشت ما مثل کوه خواهند ماند. من اميدوارم اين جام به پرسپوليس برسد.

حسيني ادامه داد: خوشبختانه در سال هاي اخير همواره در تيم‌هايي بوده‌ام که هميشه قهرمان و مسافر آسيا شده اند و اين بار هم من هم مانند ساير بازيکنان دوست دارم با پرسپوليس به يک قهرماني برسم و در يک روز باشکوه آن هم در ورزشگاه آزادي اين افتخار رويايي را تجربه کنم، اما دوباره تکرار مي‌کنم که در فينال جام حذفي ما فقط ميزبان شديم و هيچ اتفاقي قبل از بازي پيش نيامده است. ما بايد طوري بازي کنيم که مانند يک ميهمان باشيم و هرگز نبايد ذره‌اي از تلاش‌مان بکاهيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها