کد خبر: ۱۲۵۶۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
سرمربی استقلال در بازی حساس با سپاهان کاپیتان اول تیمش را از ابتدای بازی به زمین فرستاد.
فرهاد مجیدی طی نیم‌فصلی که به استقلال پیوسته به ندرت در ترکیب اصلی این تیم حاضر بوده است. اما او دیروز در مهم‌ترین بازی فصل با بازوبند کاپیتانی پیشاپیش یازده نفر اول تیمش به میدان رفت.


مهم‌ترین دستاورد حضور مجیدی در زمین، راحت شدن دیگر بازیکنان از شر فریادهای مجیدی- مجیدی هواداران بود. اگرچه در هنگام خروج از زمین می‌شد نارضایتی او را از بازی خودش دید، اما مجیدی از چهره‌های کم‌فروغ تیمش نبود. او ۷۰ دقیقه حضور موثری در زمین داشت و به خصوص فشار فیزیکی فراوانی به مدافعان حریف وارد کرد.


اگر چه باز هم باید تاکید کرد، مهم‌ترین دستاورد حضور او در میدان، فشاری بود که از روی دوش دیگر هم‌تیمی‌هایش برداشت. مجیدی امروز یک‌تنه ۷۰ هزار نفر را مهار کرد تا آبی‌پوشان بتوانند به کارشان برشسند.


امیر قلعه نویی در کنفرانس خبری پس از بازی در خصوص مجیدی گفت: « فرهاد بازیکن خوبی است اما اگر دقیقه 70 به بعد بود به خاطر درگیری‌ها بهتر بود. مردم طوری رفتار کردند که بیک‌زاده می‌ترسد ارسال کند یا دریبل بزند. مجیدی امروز تلاش کرد اما دقیقه 60 به بعد می‌آمد بیشتر کمک می‌کرد.»


وی در مورد اینکه تحت تاثیر هوادار ترکیب را می‌چیند، گفت: «اینها که 20 میلیون نفر هستند، اگر 200 میلیون نفر هم باشند کار خودم را می‌کنم. به خاطر بازی دادن مجیدی به کسی باج نمی‌دهم. فرزاد حاتمی شرایط بدی دارد ولی هیچ‌وقت بازیکنم را زیر سوال نمی‌برم. سیاوش و آرش برهانی هم شرایط خوبی ندارند. آدم از موجودی خود استفاده می‌کند. مگر با این تشویق‌ها من فرهاد را می‌گذاشتم؟ مجیدی بازیکنی است که می‌تواند نیم ساعت بازی کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها