کد خبر: ۱۲۵۶۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
روزنامه سان از پيوستن وين روني به پاري‌سن‌ژرمن در ازاي 25 ميليون پوند خبر داد.
هرچند سرآلکس فرگوسن بارها اعلام کرده است، وين روني فروشي نيست و اجازه نخواهد داد، اولدترافورد را ترک کند ولي روزنامه سان انگليس فاش کرد، پاري‌سن‌ژرمن با اين مهاجم ملي‌پوش به توافق نهايي رسيده و با 25 ميليون پوند او را جذب کرده است.

اين روزنامه انگليسي همچنين نوشت که پاري‌سن‌ژرمن علاوه بر روني مي‌خواهد، ناني را هم به خدمت بگيرد و حاضر است براي او هم 15 ميليون پوند پرداخت کند.

ميشل مولان، مجري برنامه تلويزيوني"اسپورت" فرانسه هم انتقال روني به پاري‌سن‌ژرمن را تاييد کرد و گفت: مي‌خواهم به نقل از منابع موثق براي شما اعلام کنم که روني فصل آينده با پيراهن‌ پاري‌سن‌ژرمن بازي خواهد کرد و در کنار ابراهيموويچ زوج خط حمله اين تيم خواهد بود.

روني در فصل جاري ليگ برتر انگليس ندرخشيده و تنها 12 گل به ثمر رسانده است. پس از پيوستن فان‌پرسي به شياطين سرخ موقعيت روني تا حدودي متزلزل شده است. رسانه‌هاي انگليسي و اسپانيايي در روزهاي اخير از علاقه فرگوسن به جذب فالکائوي کلمبيايي خبر دادند که در اين صورت جدايي روني بيش از پيش قوت خواهد گرفت.

منچستريونايتد که با 80 امتياز يکه‌تازه رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس است، در فصل جاري در خط حمله نمايش بسيار خوبي داشته است و با زدن 73 گل در 32 بازي بهترين خط حمله را دارد. در خط حمله اين تيم بازيکناني چون فان‌پرسي، روني، هرناندي و دني ولبک بازي مي‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها