کد خبر: ۱۲۵۳۹۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
مدافع قدیمی استقلال با مدیرعامل باشگاه جلسه ای برای حل و فصل مسائل به وجود آمده گذاشتند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ امیرحسین صادقی بدل به چهره خبرساز تیمش شده است. صادقی که در تمام روزهای گذشته و قبل از بازی برابر الهلال با مصاحبه‌های سریالی‌اش از بی پولی و مشکلات مالی ممتد در اردوی آبی‌ها به شدت انتقاد کرده بود، بعد از بازی برگشت آبی‌ها برابر الهلال که با شکست میزبان همراه بود، با عتاب علی فتح الله زاده روبه‌رو شد.


او که به شدت عصبی بود، جواب مدیرعامل آبی‌ها را داد و شاید اگر اعضای کادر فنی و سایر بازیکنان دخالت نمی‌کردند، این مجادله لفظی تندتر شده و به جاهای باریک کشیده می‌شد.


با این وجود فتح الله زاده فردای روز بازی با مدافع تیمش تماس گرفت و از صادقی خواست تا به دفترش برود تا طرفین درباره مسائل اخیر و مشکلات موجود جلسه‌ای سه ساعته را برگزار کنند.


در این جلسه صادقی بار دیگر از وضعیت موجود و بحران مالی ادامه دار انتقاد کرد و فتح الله زاده نیز به تفصیل درباره مشکلات توضیح داد و قول داد تا در روزهای آتی بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند.


در این جلسه صادقی از مصاحبه عجیب فتح الله زاده با رسانه‌های عربستانی مبنی بر پرداخت 60 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال اظهار ناراحتی کرد و فتح الله زاده به صادقی تاکید کرد تمامی مبالغی را که باشگاه در این فصل به بازیکنان پرداخت کرده به حساب قرارداد امسال گذاشته و هنوز پولی بابت مطالبات سال‌های قبل پرداخت نشده است. فتح الله زاده روی همین حساب مصاحبه کرده و گفته که 60 درصد از مبالغ قراردادها پرداخت شده تا طرفین در این زمینه نیز به تفاهم برسند.


مدیرعامل استقلال در پایان از صادقی درخواست کرد تا به عنوان بزرگتر تیم این مشکلات را مدیریت کرده و به حاشیه‌ها دامن نزند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها