کد خبر: ۱۲۵۳۰۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
سرمربي منچستريونايتد پس از گلزني مهاجم هلندي تيمش اعلام کرد او فراموش کرده که من 71 ساله هستم.
منچستريونايتد در ديدار اين هفته خود در ليگ برتر انگليس در خانه استوک سيتي 2 بر صفر به برتري رسيد.

به گزارش فارس، مايکل کريک 4 و رابين فان پرسي 67 از روي نقطه پنالتي گل‌هاي شياطين سرخ را وارد دروازه ميزبان کردند. فان پرسي پس از 10 ديدار پايش به گلزني باز شد تا بيستمين گل خود در اين فصل را وارد دروازه حريفان کرده باشد. در مدتي که مهاجم هلندي يونايتدها گل نمي‌زد، الکس فرگوسن بارها از اين بازيکن حمايت کرد و گفت که او به زودي گل خواهد زد. به همين دليل فان پرسي پس از گلي که زد به سمت فرگوسن دويد و او را در آغوش کشيد.

الکس فرگوسن با ابراز رضايت از گلي که فان پرسي زده گفت که اين بازيکن بايد در شادي پس از گل خود کمي تجديد نظر کرده و واکنش‌هاي آرامتري از خود نشان دهد: «فان پرسي نزديک بود مرا بکشد! او فراموش کرده که من 71 ساله هستم. البته بايد بگويم که اين خوشحالي خيلي خوب بود زيرا تمامي بازيکنان را هيجان زده و دور هم جمع کرد.»


فرگوسن در مورد بازي نيز گفت: امتياز بسيار مهمي به دست آورديم. همه مي‌دانند که استوک را به سختي مي‌توان در خانه شکست داد. ما اين کار را انجام داديم و هيچ گلي هم دريافت نکرديم. اختلاف با منچسترسيتي را باز هم به 15 امتياز رسانديم و براي قهرماني تنها به 7 امتياز از 6 بازي احتياج داريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها