کد خبر: ۱۲۵۲۱۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
598 به نقل از کیهان: محسن رضايي مي گويد نامه اي به رهبر معظم انقلاب نوشته و طي آن از معظم له خواسته تا هاشمي را نجات دهد.دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام كه در دانشگاه فردوسي مشهد سخن مي گفت، اظهار داشت: در گذشته در نامه اي به رهبر معظم انقلاب نوشته ام كه هاشمي را از اين مسائلي كه تكنوكرات ها در اطرافش به وجود آورده اند، نجات دهيد.

وي اين را هم گفته كه «يكي از ظلم هايي كه نسبت به بنده مي شود اين قضيه است كه برخي فكر مي كنند من با نظر هاشمي وارد عرصه سياست شدم اما حقيقت اين است كه حضورم در عرصه انتخابات با نظر هاشمي نيست».

اين نامزد احتمالي انتخابات در مورد حضور حسن روحاني در دولت احتمالي اش اظهار كرد: من تفكرات آقاي روحاني را خيلي نمي پسندم نه ماجراجويي را مي پذيرم و نه انفعال را و به فضل خدا با يك شيوه درست در سياست خارجي از روي آمريكا خواهيم پريد.
رضايي با اشاره به نوع رفتار هاشمي رفسنجاني در حوادث فتنه 88 بيان كرد: انتظار من اين بود كه هاشمي نقش احمد آقا را ايفا كند چون احمد آقا در چند مورد فتنه هايي را در كشور خاموش كردند.

وي در بخش ديگري از اظهاراتش در مورد هدفمندي يارانه ها گفت: يارانه ها را به معناي واقعي هدفمند مي كنم و ماهي 110 هزار تومان به هر نفر پرداخت خواهم كرد البته نه به صورت ماهيانه بلكه اين پول به صورت شش ماه به شش ماه با سودي كه از توليد و سرمايه گذاري دارد به مردم منتقل خواهد شد.

رضايي افزود: اين به آن معنا است كه 65 هزار تومان يارانه ها درآمدي و توليدي است و 45 هزار تومان يارانه مصرفي و اين دو با هم مي شوند 110 هزار تومان يارانه كه مردم مي توانند دريافت كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها