کد خبر: ۱۲۵۰۲۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد، از تشویق مجیدی از سوی هواداران ناراحت نشده‌اند، بلکه ناراحتی آبی‌پوشان بیشتر از حواشی پیرامون بازی استقلال - الهلال بوده است

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ میرشاد ماجدی در خصوص اینکه پیروزی آبی‌پوشان مقابل الهلال را به حماسه ملبورن تشبیه کرده بود، اظهار داشت: «متاسفانه به پیروزی ارزشمند ما در خانه الهلال آنطور که باید و شاید پرداخته نشد. بهتر بود به جای پرداختن به تعداد اعضای کاروان استقلال به پیروزی ارزشمند تیم ما توجه می‌کردند. من بحث حماسه را مطرح کردم تا شاید شان تیم و بازیکنان ما بالاتر برود.»


وی با اشاره به اینکه تیم استقلال در مصاف با گهر نمایش خوبی داشته است، افزود: «مقابل تیم گهر نمایش خوبی داشتیم اما حیف که تماشاگران استقلال در ورزشگاه حضور نداشتند. ما آرزو می‌کردیم آنها در ورزشگاه حاضر می‌بودند تا از این پیروزی لذت می‌بردند.»


سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که «با توجه به اتفاقات بازی استقلال - الهلال از محرومیت تماشاگران استقلال در دیدار با گهر استقبال کردید؟"، گفت: «نه، به هیچ عنوان اینطور نیست. ما دوست داشتیم تماشاگران در این بازی همراه تیم باشد.»


وی با ابراز بی‌اطلاعی از اینکه کمیته انضباطی اعلام کرده، باشگاه استقلال خواهان لغو محرومیت تماشاگران این تیم نشده است، گفت: «اینطور نبود که بخواهیم به خاطر اتفاقات دیدار مقابل الهلال تماشاگران به ورزشگاه نیایند. آنها اگر می‌آمدند، مانند دیدارهای گذشته قدم روی چشمان ما می‌گذاشتند و تیم را شارژ روحی می‌کردند. ما از اینکه آنها نارنجک انداختند ناراحت بودیم نه تشویق و حمایت از یک بازیکن خاص.»


ماجدی با بیان اینکه «ما از پرتاب نارنجک ناراحت شدیم نه تشویق مجیدی»، گفت: «یک تیم تشکیل شده از کادر فنی، مدیریتی و بازیکنان. اینکه تماشاگران بیایند و یک نفر را تشویق کنند به این معناست که آن یک نفر را مقابل دیگران قرار داده‌اند. من به شخصه مجیدی را دوست دارم و خوشحالم از اینکه تماشاگران او و دیگر بازیکنان را تشویق می‌کنند اما من دوست دارم تمام بازیکنان تشویق شوند، چون همه ما در کنار هم یک تیم هستیم و اگر از مجیدی و دیگر بازیکنان حمایت شود، در نهایت استقلال موفق خواهد شد.»


وی ضمن یادآوری اینکه از حرف‌هایش بعد از بازی استقلال - الهلال بد برداشت شده است، افزود: «نباید تماشاگران به گونه‌ای عمل کنند که فرهاد مجیدی مقابل تیم استقلال قرار گیرد.»


سرپرست تیم فوتبال استقلال تشویق مجیدی از سوی برخی از تماشاگران این تیم را نوعی اعتراض خواند و گفت: «تماشاگران ما به چه چیزی اعتراض دارند؟ مگر همین تماشاگران در ابتدای فصل برای امیر قلعه نویی سر و دست نشکستند؟ تماشاگران فصل قبل با پرویز مظلومی هم همین کاری را کردند که امروز با قلعه نویی می‌کنند، همان کاری که تماشاگران پرسپولیس با دایی کردند. باید یک جا جلوی این کارها گرفته شود.»


ماجدی با اعلام اینکه بیانیه مایلی‌کهن را نخوانده است، در خصوص اظهارنظر اخیر سرمربی گهر که گفته است: «کار فرهنگی این نیست که کاروان 80 نفره استقلال به مکه برود، کار فرهنگی این است که عواید بازی استقلال - گهر صرف تجهیز ورزشگاه دورود می‌شد»، اظهار داشت: «این نظر آقای مایلی‌کهن قابل احترام است اما ساخت ورزشگاه کار فرهنگی به شمار نمی‌آید! آقای مایلی‌کهن یک پیشنهاد خوب داد که بازی استقلال - گهر با تماشاگر برگزار شود و عواید این بازی صرف ساخت ورزشگاه گهر شود اما اینکه فدراسیون فوتبال قبول نکرده بازی با تماشاگر برگزار شود به ما ارتباط پیدا نمی‌کند.»


وی با طرح این پرسش که «اگر فدراسیون فوتبال اعلام می‌کرد این بازی با تماشاگر برگزار شود، ما نه می‌گفتیم؟»، یادآور شد: «ما پیش از بازی استقلال - گهر در جام حذفی از اینکه در ورزشگاه تختی دورود بازی کنیم، هراس داشتیم اما در این ورزشگاه اتفاقاتی رخ داد که نظرمان عوض شد. امروز هم استقبال می‌کردیم اگر تماشاگران 2 تیم در ورزشگاه حضور می‌داشتند اما اینکه محرومیت تماشاگران لغو شود از عهده ما خارج بود.»


سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که «آیا این کار درست و حرفه‌ای است که یک مربی در مورد تیم حریف اظهارنظر کند؟»، اظهار داشت: «خیلی از کارهای ما غیرحرفه‌ای است. از پرتاب نارنجک تا محرومیت تماشاگران. بدون شک هر شخصی که در فوتبال حرفه‌ای حضور دارد، می‌داند باید چطور اظهارنظر کرده و رفتار کند.»


وی افزود: «آقای مایلی‌کهن پیشکسوت من است و من دوست ندارم در پاسخ به ایشان چیزی بگویم. بهتر است در این خصوص از ایشان سوال کند، چرا که هر جوابی من بدهم شاید باعث ناراحتی پیشکسوتم شود.»


ماجدی از اقدامات باشگاه استقلال برای رفع محرومیت تماشاگران این تیم یاد کرد و گفت: «من روز چهارشنبه خدمت آقای شهبازی در سازمان لیگ بودم. ایشان اعلام کرد که نامه 2 باشگاه استقلال و گهر برای رفع محرومیت تماشاگران در این بازی به سازمان لیگ رسیده و به کمیته انضباطی ارسال شده است. من روز پنجشنبه برای پیگیری موضوع به کمیته انضباطی رفتم که در این کمیته بسته بود. ما برای رفع محرومیت تماشاگران درخواست نکردیم، بلکه بر درخواست باشگاه گهر صحه گذاشتیم، با این وجود در این راه اقدامات لازم را انجام دادیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها