کد خبر: ۱۲۵۰۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
به گزارش 598 به نقل از سایت گل -امیرحسین صادقی بعد از نمایش ضعیف در بازی الهلال امروز بخشی از دیواری بود که دروازه تیمش را بسته نگه داشت . حرفهای او را بعد از بازی بخوانید:

پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل گهر درود؟ بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به خواسته‌هایمان برسیم و تیم خوب گهر را شکست دهیم. گهر اگر در نیم‌فصل اول عملکرد بهتری انجام می‌داد الان جایگاه بهتری داشت. خوشبختانه در نیمه اول این بازی کار را تمام کردیم.

رفتار تماشاگران استقلال در دیدار مقابل الهلال ؟

تماشاگران ما برخی اوقات کارهایی می‌کنند که نباید انجام دهند.سال قبل حدود 80 هزار نفر در دیدار مقابل یک تیم عربستانی به ورزشگاه آمده بودند که توانستیم رکورد آسیا را بزنیم. یک مرتبه یکی از هواداران نارنجکی را پرتاب کرد که جو را بر هم زد. تماشاگر حق دارد تیم خودش را تشویق کند و باید این کار را به خوبی انجام دهد.

 تشویق‌های فرهاد مجیدی  ؟ در پایان بازی آنقدر خسته بودم و باور کنید اسید لاکتیک بدنم به گوشم رسیده بود. اصلا صدای تشویق‌ها را نمی‌شنیدم. تماشاگر مختار است هر کسی را که دوست دارد مورد تشویق قرار دهد. یک روز من، یک روز فرهاد مجیدی و یک روز دوست دارند فرید عابدی(مهاجم گهر) که کنارم ایستاده را تشویق کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها