کد خبر: ۱۲۴۹۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
مدافع باتجربه تيم فوتبال فولادخوزستان گفت: از چند تيم ليگ برتري براي فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر پيشنهاد دارم ولي تا پايان ليگ، تمرکزم روي فولاد است.
عبدالله کرمي درباره ديدار تيمش برابر تراکتورسازي اظهارکرد: تراکتور از تيم‌هاي مدعي است و يکي از تيم‌هاي خوب و با انگيزه ليگ است که از حمايت هوادارانش سود مي‌برد.

به گزارش ايسنا،وي ادامه‌داد: اين تيم به دليل بازي در باشگاه‌هاي آسيا و ليگ برتر کمي خسته است که ما مي‌توانيم از اين اتفاق به خوبي استفاده کنيم و آن‌ها را شکست دهيم.

اين بازيکن تيم فوتبال فولادخوزستان اضافه‌کرد: ما هم در شرايط خوبي قرار داريم و همه بازيکنان آماده‌اند تا با يک بازي خوب، تراکتور را در تبريز شکست دهيم و با امتياز به اهواز برگرديم.

وي در ادامه به جو ورزشگاه تبريز اشاره کرد و گفت: ما از بازيکنان خوب و باتجربه‌اي بهره مي‌بريم که قادر هستند تحت تاثير جو ورزشگاه تبريز قرار نگيرند و تمام تمرکزشان را براي بازي بگذارند.

کرمي بيان‌کرد: مدتي که ليگ تعطيل بود و تيم‌ها مشغول استراحت بودند، ما تمرين مي‌کرديم ولي با اين وجود، وقفه‌ ايجادشده به ضرر ما بود.

وي خاطرنشان‌کرد: ما به دنبال کسب سهميه هستيم و در صورت پيروزي برابر تراکتورسازي و استقلال، مي‌توانيم به اين هدف برسيم.

تيم فوتبال فولادخوزستان در هفته سي‌و‌دوم ليگ برتر کشور، از ساعت 19 روز دوشنبه (26 فروردين‌ماه) در تبريز به مصاف تراکتورسازي مي‌رود. سرخ‌پوشان اهوازي اکنون با 54 امتياز در مکان چهارم جدول 18 تيمي ليگ برتر قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها