کد خبر: ۱۲۴۷۸۳
زمان انتشار: ۰۰:۴۸     ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم همه تشویق‌ها به استقلال کمک کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرزاد حاتمی پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل گهر درباره تشویق فرهاد مجیدی و اینکه آیا این موضوع روی تمرکز بازیکنان داخل زمین تاثیر می‌گذارد عنوان کرد: بالاخره هواداران یک روز از برد تیم خوشحال هستند و روزی هم از باخت ناراحت. این موضوع طبیعی است. من در آن بازی در زمین نبودم که بخواهم در مورد تمرکز بازیکنان صحبت کنم.

وی ادامه داد: به هر حال تماشاگران هر بازیکنی را که دوست دارند، تشویق می‌کنند تشویق‌ها باید به گونه‌ای باشد که به تیم کمک کند و امیدوارم این موضوع وجود داشته باشد که استقلال دیده شود.

بازیکن استقلال در مورد اینکه مخالفان تشویق فرهاد مجیدی امروز مصاحبه نکردند یادآور شد: من مخالف این موضوع نیستم. به هر حال هر کسی دوست دارد بازیکن محبوب خود را تشویق کند. اول استقلال مهم است و بعد بازیکن محبوب که باید سعی شود تشویق‌ها به تیم کمک کند.

در ادامه مصاحبه زمانی که امیر قلعه‌نویی از کنار خبرنگاران در حال عبور بود یکی از خبرنگاران با صدای بلند اعلام کرد که فرهاد مجیدی بازیکن محبوبی است که حاتمی ادامه صحبت او را قطع کرد و گفت: نباید باعث بروز اختلاف در تیم باشیم. شما کلمه محبوب را با هدف، بلند گفتید. اول استقلال مهم است و بعد تمام بزرگان این تیم از آقا فرهاد و حجازی و هر شخص دیگر. همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند.

وی افزود: شما پیش از این کلمه محبوب را نگفتید. لزومی ندارد که وقتی قلعه‌نویی رد می‌شود شما محبوب را بلند‌تر بگویید. نباید دنبال ایجاد اختلاف بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها