کد خبر: ۱۲۴۵۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
مربي تيم فوتبال بارسلونا گفت:مقابل سن ژرمن کيفيت بالاي خود را حفظ کرديم و به هدف خود رسيديم.
شب گذشته در ديدار برگشت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا بارسلونا در ورزشگاه خانگي‌اش«نيوکمپ» به تساوي يک بر يک مقابل پاري سن ژرمن فرانسه رسيد. کاتالان ها که در بازي رفت 2 بر 2 با «پاريسي هاي متمول» مساوي کردند، در مجموع به تساوي 3 بر 3 رسيدند، اما به لطف قانون گل زده بيشتر در خانه حريف، جواز راهيابي به دور نيمه نهايي را گرفتند.

به گزارش فارس،«جوردي رورا» پس از اين بازي در کنفرانس مطبوعاتي به خبرنگاران گفت: کادر فني از نتيجه حاصل شده خرسند است و به تيم افتخار مي کند. واقعا مقابل سن ژرمن بازي سختي داشتيم. در واقع مقابل تيمي قرار مي‌گرفتيم که ستارگان درجه يکي در خدمت دارد. به همين دليل به مشکلاتي برخورديم. به عنوان مثال مجبور شديم از يکسري نفرات چشم پوشي کنيم؛ اما کيفيت بالاي خود را حفظ کرديم و به هدفي که داشتيم رسيديم.

او ادامه داد: در مورد ليونل مسي همه حرف‌هاي گفتني تاکنون زده شده است. او واقعا بازيکن بسيار بزرگي است و امشب مقابل سن ژرمن يکبار ديگر فرق خود با ساير بازيکنان جهان رانشان داد. يکبار ديگر ثابت کرد چرا بهترين بازيکن اروپا و جهان است.

رورا در مورد بخت تيمش در مرحله نيمه نهايي نيز عنوان کرد: در اين مرحله هر چهار تيم حاضر بهترين هاي قاره هستند. پس نمي‌توانم قبل از قرعه کشي روز جمعه بگويم دوست دارم با کداميک در اين مرحله روبه رو شوم. چون با هر کدام از آنها که در اين مرحله مواجه شويم، بازي دشواري خواهيم داشت.

در پيکار شب گذشته پدرو رودريگوئز در دقيقه 71 براي بارسا و خاوير پاستوره در دقيقه 50 براي سن ژرمن گل زدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها