کد خبر: ۱۲۴۵۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال پاري سن ژرمن گفت: حذف شديم اما به داشتن تيمي شجاع و جنگنده افتخار مي‌کنم.
کارلو آنچلوتي پس از تساوي يک بر يک شب گذشته در ورزشگاه نيوکمپ مقابل بارسلونا در ديدار برگشت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: باعث تاسف است که حذف شديم، اما به داشتن چنين تيم شجاع و جنگنده‌اي افتخار مي‌کنم. ما نهايت سعي و تلاش خود را کرديم و دو بازي خيلي خوب مقابل بارسا ارائه کرديم.

به گزارش فارس،وي تيمش در بازي رفت در پاريس به تساوي 2 بر 2 رسيد، در مجموع شاگردانش با کاتالان‌ها به تساوي 3 بر 3 رسيدند، اما به خاطر گل زده کمتر در خانه حريف از صعود به دور نيمه نهايي بازماندند.

آنچلوتي افزود: از نظر دفاعي و مالکيت توپ ، سن ژرمن مقابل بارسا عالي کار کرد. حملات خيلي خوبي هم داشتيم. درست است که بارسلونا به مرحله بعد رسيد، اما همه ديدند چطور مثل بازي رفت اين تيم قدرتمند را به دردسر انداختيم.

وي ادامه داد: برتري بارسا مقابل ما در داشتن يک سوپراستار مثل ليونل مسي بود. او با حضورش به بارسا قدرت بخشيد و در روزي که در شرايط آمادگي صددرصد قرارنداشت، فوق العاده کار کرد.

مربي ايتاليايي در مورد بخت تيم‌هاي حاضر در مرحله نيمه نهايي با وجود دو تيم اسپانيايي رئال و بارسا در کنار دو تيم آلماني بايرن و بورسيادورتموند گفت: در اين مرحله برتري اسپانيايي‌ها در تجربه بيشتر است، اما مزيت آلمان‌ها از نظر قواي جسماني است. بايرن مونيخ صاحب مقام نخست بوندس ليگا شده و به نظرم شانس خوبي براي قهرماني در ليگ قهرمانان دارد.

در پيکار شب گذشته پدرو رودريگوئز در دقيقه 71 و خاوير پاستوره در دقيقه 50 براي سن ژرمن گل زدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها