کد خبر: ۱۲۴۲۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
غلامحسين پيرواني با بيان اين که براي بازگشت سيد مهدي رحمتي به تيم ملي با کفاشيان و تاج صحبت کرده ، گفت: من مي‌توانم مشکل به وجود آمده را حل کنم و جلسات هم انديشي ميان مربيان و کي‌روش مي‌تواند خيلي از مشکلات را حل کند.
اين مربي و کارشناس فوتبال ايران با بيان اين که پيشنهاد دکتر احساني براي برگزاري نشست‌هاي هم انديشي ميان مربيان ايراني و کارلوس کي‌روش مي‌تواند به سود تيم ملي باشد و براي حضور در آنها استقبال مي‌کند، اظهار کرد: اين پيشنهاد بسيار خوب است، البته به شرط اين که در آن جلسات همه همديگر را قبول داشته باشند و به نظرات هم احترام بگذارند. به قول شاعر « با سيه دل چه سود گفت .... نرود ميخ آهنين در سنگ»

وي افزود: بايد نظرات منطقي و به منظور موفقيت تيم ملي و پيدا کردن راهکارهاي درست باشد. ممکن است عده‌اي درباره يک موضوع نظر مثبت و عده‌اي منفي داشته باشند، اما در چنين مقطع حساسي بايد از دادن نظرات و انتقادات تند و خرد کننده پرهيز کنيم که اصلا درست نيست. نقدي که از دل بر آيد و منطقي باشد، بر دل هم مي‌نشيند و کادر فني تيم ملي آنها را قبول مي‌کند.

اين مربي فوتبال در پاسخ به اين سوال که با توجه به نتايجي که حريفان تيم ملي در مسابقات انتخابي جام جهاني گرفته‌اند وضعيت صعود تيم ايران از گروهش را چگونه مي دانيد؟ گفت: بسيار سخت است. اما اميدواريم که بتوانيم در بازي‌هاي خرداد موفق باشيم. همه ما دعا مي‌کنيم و مطمئن هستم که اگر اين کار را انجام دهيم خدا هم به ما نگاه مي‌کند. راهيابي تيم ملي به جام جهاني به عنوان يکي از دو تيم گروه غير ممکن نيست، اگر چه بسيار مشکل است. معتقدم تيم ملي توان و نيروي غلبه بر حريفانش را دارد.

پيرواني با اشاره به مصدوميت اشکان دژاگه نيز، اظهار کرد: داژگه بازيکن بزرگي است. او در ترکيب تيم ملي بسيار موثر بوده، اما فوتباليست‌هاي خوب ديگري هم در فوتبال ما وجود دارند که مي‌توانيم روي آنها حساب باز کنيم. البته شرايط فوتبال ما نسبت به گذشته تغيير کرده، به طور مثال بايد بررسي کنيم که چرا بازيکني مثل کريم انصاري فرد به اين روز افتاده است؟! واقعا خودم علتش را نمي‌دانم و فقط بايد بررسي کرد.

وي با بيان اين که براي بازگشت سيد مهدي رحمتي به تيم ملي با کفاشيان و تاج صحبت کرده است، گفت: من مي‌توانم مشکل آنها را حل کنم. اگر ذره اي فکر مي‌کردم اين مشکل حل نمي‌شود با کفاشيان و تاج صحبت نمي کردم. رحمتي در بازي‌هاي مهم خرداد مي‌تواند بسيار به تيم ملي کمک کند. مي‌توان وضعيتي را به وجود آورد که حضور او در ترکيب تيم ملي با حاشيه‌ و اختلاف ميان او و سرمربي تيم همراه نشود. ما بايد تلاش کنيم کارهايي انجام دهيم که به تيم ملي ضربه اي نخورد. حيف است که چنين آسان دروازه‌بان بزرگي چون او از تيم کشورمان دور باشد. مسئولان هم نبايد به راحتي با تصميم او موافقت مي‌کردند. اين موضوع قابل حل است.

پيرواني در پايان خاطر نشان کرد: با وجود اين که بازي‌هاي ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا براي نمايندگان ما فشرده برگزار مي‌شود، اما تيم ملي بعد از پايان اين بازي‌ها فرصت کافي براي ريکاوري را دارد و به طور طبيعي نبايد نگران خستگي احتمالي بازيکنان در اردو و تمرينات اين تيم باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها