کد خبر: ۱۲۴۱۶۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
نماینده استان کردستان در شورای عالی استانها گفت: ریاست جمهوری مهندس مهدی چمران موجب ارتقای شان و جایگاه شوراها در نظام اداری کشور می شود.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، حسین قادرمرزی عضو شورای اسلامی دهگلان استان کردستان، اظهار داشت: فضای کنونی کشور نیاز به چهره‌های صادق با خط مشی مردم‌سالاری دینی دارد که جبهه مشورت ایران اسلامی به منظور تحقق کلام امام و راه امام و حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش به میدان رقابت می‌آید.
وی اضافه کرد: چمران که در کنار رهبر و امام راحل و با ایمان خالص به آرمان‌های انقلاب اسلامی معتقد است، با شعار 1+77 یعنی 77 میلیون ایرانی در انتخابات پیش‌رو با آرمان‌های امام راحل و با رهبری امام خامنه‌ای بیعت کرده و عشق و شور و نشاط در انتخابات خرداد ماه امسال به عنوان نماد حماسه سیاسی، حماسه وحدت و عشق را نمود عینی می‌بخشند.
عضو جبهه مشورت ایران اسلامی در ادامه گفت: مهدی چمران همراه دکتر مصطفی چمران در کنار مقام معظم رهبری در مدرسه خمینی کبیر درس آزادگی، برادری، وفا و جهاد آموخته است.
قادرمرزی گفت: چمران از جبهه‌های جنگ تا کلاس دانشگاه و تا ریاست پارلمان دوم جمهوری اسلامی ایران یعنی شورای عالی استان‌ها با پیام امام خمینی درس آموخته است و همچنین با مردم بودن و با مردم زیستن را به خاطر بیش از یک دهه سکان‌داری جایگاه مردم سالاری کشور در یاد دارد.
به گفته عضو شورای عالی استان‌ها، چمران در این مسیر با تدبیر خوب و حکیمانه‌اش به مدیریت شورای اسلامی در کشورمان جایگاه رفیع و بلندی داده است.
قادرمرزی در پایان گفت: جبهه مشورت ایران اسلامی چمران را کاندیدای خود در انتخابات رئیس جمهوری می‌داند و از کسی که با عشق به نظام، رهبری و مردم بدون هیچ ادعایی در سایه تدابیر حکیمانه رهبری با دیدگاه جهادی خود مدعی ایران اسلامی آباد است، حمایت می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها