کد خبر: ۱۲۴۰۶۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
کميته انضباطي باشگاه تراکتورسازي تبريز راي خود در مورد محمد ابراهيمي و محسن فروزان را اعلام کرد.
به نقل از سايت باشگاه تراکتورسازي تبريز، کميته انضباطي باشگاه تراکتورسازي تبريز راي خود در مورد محمد ابراهيمي و محسن فروزان را اعلام کرد. اين آرا به شرح زير است:

برابر مواد قرار داد في مابين باشگاه و بازيکن و آيين نامه انضباطي باشگاه به استناد مواد 20 و 27 مشمول جرايم مالي و 2 ماه تعليق فعاليت بازيکن مي گردد.

نظريه مديرعامل

رياست محترم کميته انضباطي باشگاه

با اجازه ريشاست محترم هيئت مديره و با توجه به شرايط روحي بازيکن و مراجعات ايشان به باشگاه براي توجيه عملکرد اخير خود و دفاعيه اعلامي، تعليق دو ماهه به جريمه مالي تبديل و تعليق کم لن يکن گرديد و از امروز نامبرده مجددا در خدمت تيم قرار مي گيرد. باشد که در فرصت داده شده به ايشان بتواند شايستگي هاي اخلاقي و فني خود در جريان مسايل اتفاقي را به عمل آورده و موجبات رضايت مردم و باشگاه گردد. بديهي است در صورت رضايت از عملکرد، تخفيف جرايم مالي نيز در آخر فصل مدنظر قرار مي گيرد.

با تشکر مديرعامل باشگاه

همچنين محسن فروزان در خصوص مصاحبه با رسانه ها به صورت مکرر و اعتراض در بازي داماش به سرمربي تيم برابر مستندات موجود برابر مواد قرارداد بازيکن و به استناد ماده 20 و 35 آئين نامه انضباطي به جرايم مالي محکوم مي گردد. بديهي است کسب رضايت و عذرخواهي از سرمربي تيم براي حضور در تيم براي آقاي محسن فروزان الزامي است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها