کد خبر: ۱۲۳۸۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گفت: به خاطر اتفاقات فرودگاه خسته و ناراحتیم اما مصمم بازی خواهیم کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، زلاتکو دائیچ سرمربی تیم فوتبال الهلال در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: ما در بازی گذشته نتیجه را واگذار کردیم و بازی فردا برای ما خیلی اهمیت دارد. مصمم هستیم که در این دیدار 3 امتیاز لازم را بگیریم.

 

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه ظاهرا به خاطر معطلی در فرودگاه امام خمینی ناراحت هستید اما همین اتفاق برای تیم استقلال هم در ریاض رخ داده است، گفت: صحبت کردن در مورد این مسئله در حیطه وظایف من نیست اما زمان زیادی را معطل شدیم و خسته و ناراحت هستیم، اما تیم من آماده مسابقه است. به خاطر همین معطلی بود که ساعت تمرین و کنفرانس خبری عقب افتاد و ما به موقع به تهران رسیده بودیم و مدام باید منتظر می‌ماندیم.

 

خبرنگاری پرسید به خاطر کرکری‌های موجود در کشور عربستان و شکست شما مقابل استقلال هواداران تیم‌های الاتحاد و الشباب از این بابت خوشحال بودند و در سایت‌های اینترنتی استقلال را تشویق می‌کردند که در این بین ناظر AFC به این موضوع ایراد گرفت و از خبرنگاران خواست تا در خصوص بازی فردا سوال بپرسند.

 

وی در پاسخ به این سوال که چه تدبیری برای رویارویی با تماشاگران ایرانی در نظر گرفته‌اید، گفت: این آخرین فرصت تیم الهلال است و ما باید حداقل یک امتیاز از بازی فردا بگیریم اما بازی اول را باخته‌ایم و به 3 امتیاز مسابقه فردا احتیاج داریم.

 

سرمربی الهلال در خصوص مصدوم و یا محرومان تیمش در بازی فردا گفت: الدوساری و جنام در عربستان مانده‌اند ولی چاره‌ای نداریم جز اینکه به برتری دست پیدا کنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها