کد خبر: ۱۲۳۷۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
نماینده مردم بیجار که به گفته خود برای کاندیداتوری در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری احساس تکلیف کرده است، گفت: از این احساس تکلیف، فعلاً منصرف نشده است.

خبرگزاری فارس: بیاتیان: اگر نامزدی دغدغه ‌نسل سومی‌ها را مطرح کند به نفع او کنار می‌کشم

سیدمحمد بیاتیان نماینده مردم بیجار که به گفته خود برای کاندیداتوری در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری احساس تکلیف کرده است در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت که از احساس خود، فعلاً منصرف نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که علت احساس تکلیف شما برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری چیست، تصریح کرد: احساس می‌کنم در بین نامزدهای فعلی انتخابات، خبری از تحول در مدیریت کشور نیست و تلاش دارم با حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری، نسبت به تحول در نظام مدیریتی کشور اقدام کنم.

بیاتیان با اشاره به تاکیداتی که مقام معظم رهبری بر حضور نسل جوان و نسل سوم انقلاب در عرصه‌های اجرایی و مدیریتی کشور داشته‌‌اند، خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم با حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری می‌توانم ایده‌ حضور نسل سوم انقلاب اسلامی در عرصه مدیریتی کشور را فراهم کنم؛ چرا که این امر مطالبه جدی مقام معظم رهبری بوده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به عدم پیروزی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری با توجه به حضور رقبای قوی، یقین ندارید؟ افزود: بحث من تنها رای آوری نیست؛ می‌خواهم حداقل حضور یک نسل سومی در انتخابات برای مطرح کردم ایده‌‌های جوانان مطرح باشد.

بیاتیان در پاسخ به این سؤال که آیا نامزدهای فعلی برنامه‌‌ای برای نسل سوم ندارند و اگر دارند چرا از حضور در انتخابات انصراف نمی‌دهید؟ افزود: اگر در آینده نامزدی برای زنده کردن شعارهای نسل سومی‌ها اقدام کند قطعا برای پیروزی آن نامزد تلاش کرده و انصراف خواهم داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها