کد خبر: ۱۲۳۴۶۰
زمان انتشار: ۱۷:۲۶     ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
مهندس سید مهدی هاشمی در گفتگو با ۵۹۸ عنوان داشت:
شأن ملت ایران و کسانی که می خواهند خود را به عنوان رئیس جمهور این کشور مطرح کنند این نیست که بخواهند از روش های غربی در تبلیغات انتخاباتی استفاده کنند و امیدوارم که این تجربه های سوخته مجددا تکرار نشود. بخش عمده ای از هزینه های تبلیغاتی کلان برخی از کاندیداها از وامدار کردن خودشان به گروه های مختلف تامین می شود و طبیعتا کسی که خود را وامدار می کند باید به دنبال تسویه وام ها باشند نه به دنبال خدمت رسانی به مردم!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، یکی از نگرانی های همیشگی دلسوزان و بزرگان دین و نظام در انتخابات ها استفاده کاندیداهای انتخاباتی از روش های غربی و سرمایه داری در تبلیغات اتخاباتی خود می باشد که علی رغم توصیه و تاکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب در این خصوص در برهه های مختلف شاهد هزینه های فراوان تبلیغاتی برخی از کاندیداها هستیم.

رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه تهران در سال 80 در این خصوص می فرمایند: " چه نيازى هست كه براى تبليغات گوناگونِ رنگينى كه بعضى جاها مى‌كنند، پول زيادى مصرف شود كه احياناً بعضى افراد هم نتوانند خودشان آن خرج را كنند و مجبور باشند از كسانى بگيرند و خداى نكرده وامدار شوند؟"

تبلیغاتی که با هزینه کردهای بسیار و اسراف به الگو برداری از متدهای غربی پیگیری می شود که این پدیده منفی را میتوان بعنوان یکی از آسیب های انتخابات آتی ریاست جمهوری کشورمان نام برد. در همین خصوص خبرنگار پارلمانی 598 در گفتگوی کوتاهی با سید مهدی هاشمی نماینده مردن تهران در مجلس شورای اسلامی  و عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی انجام داده است.



نماینده مردم تهران با اشاره به پیامدهای استفاده از روش های تبلیغات غربی در انتخابات آتی اظهار داشت: کسانی که نسبت به فرهنگ و اعتقادات مردم شناخت کافی را دارند از این روشها استفاده نخواهند کرد چرا که تجربه نشان داده است که این روشها کارساز نخواهد بود و مورد پسند عامه مردم نیست.

سید مهدی هاشمی بیان نمود: ممکن است گروهی اندکی در واقع این روش ها را بپسندند ولی عامه مردم از روش های تبلیغاتی غربی در انتخابات ها استقبال نمی کنند و حتی شاید این یک حرکت یک اقدام ضد ارزشی باشد که باعث ریزش آراء بسیاری از کسانی که می ‌خواهند جلب افکار عمومی را داشته باشند شود که تجربه این موضوع را هم اثبات نموده است.

وی یا توجه به منزلت منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری افزود: شأن و جایگاه ملت ایران و کسانی که می خواهند خود را به عنوان نماینده و رئیس جمهور این کشور مطرح کنند این نیست که بخواهند از روش های غربی در تبلیغات انتخاباتی خود استفاده کنند و امیدوارم که این تجربه های سوخته مجددا تکرار نشود.

مهندس هاشمی در خصوص هزینه های کلان برخی از کاندیداها در انتخابات های مختلف گفت: بخش عمده ای از هزینه های تبلیغاتی کلان برخی از کاندیداها از وامدار کردن خودشان به بخش ها و گروه های مختلف تامین می شود و طبیعتا کسی که خود را به بخش های مختلف وامدار کند باید به دنبال این باشد که چگونه این وام ها را تسویه کند نه به دنبال خدمت رسانی به مردم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مستضعفین تی وی
UNITED KINGDOM
۱۸:۵۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
بدریون بدر کبری
حاج حسین یکتا:"کتاب دغدغه های فرهنگی را بخوانید.مقام معظم رهبری در جمع فعالان فرهنگی میفرماید:شما "بدریون بدرکبری" هستید.و امید است شما زنده باشید و ظهور امام زمان(عج) را درک کنید.در شب جنگ بدر چه اتفاقی افتاد؟مسلمانان در آن شب قصد کردند با قافله تجاری مشرکان بجنگند اما باقافله نظامی آنها که چند برابر آنها نیرو داشتند برخوردند.پیامبر دو راه داشت.یکی با دشمنان از در صلح وارد شود و تمامی ادعاهایش را پس بگیرید یا اینکه بجنگد که ظاهر قضیه نشان می داد در جنگ مسلمانان همگی کشته خواهند شد.اینجاست که مسلمانان انتخاب کردند اگر قرار است اسلامی نباشد،ما هم نمی خواهیم زنده بمانیم.بعد از آن خدا،ملائک خود را به کمک مسلمانان فرستاد و پیروز شدند.در تشابه این وضعیت با زمان ما آنکه دشمن با عِده و عُده فرهنگی فراوان در مقابل ما قرار گرفته اند.خداوند میخواهد بار دیگر ثابت کند که "یا دلیل المتحیرین"."
http://mostazafin.tv/latest-video/video/149_badrion-badr-kobra
پاسخ
بی بی سی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
http://www.bultannews.com/fa/news/133956/%D8%AA%D9%88%D9%87%DB%8C%D9%86-%D9%81%D8%B1%D9%86-%D8%AA%D9%82%DB%8C-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%AC%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%82%D8%AF%D8%B3-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
ز چه خون گریه می کند دیوار...!؟
روضه تصویری ام الشهدا حضرت زهرا سلام الله علیها
http://cherikgraphic.com/
پاسخ
مرتضی خاکپور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
رزمندگان فراموش‌شدگان جنگ
تاریخ ایران
اگر از موضوع فراموش شده ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عبور کنیم نوبت به رزمندگان جنگ می‌رسد. آن‌هایی که هشت سال جنگیدند و امروز در غبار زمان و سختی‌های زندگی فراموش شده‌اند.
(((( جانبازان همچنان به دنبال اثبات جانبازی ))))
بهتر است برای یک بار هم شده گروهی متخصص و کار‌شناس و دلسوز دور هم بنشینند و محاسبه کنند برای بازماندگان از جنگ چه اقداماتی انجام شده، وضعیت ترویج فرهنگ ایثار چیست؟ و سوال آخر اینکه ما بعد از شهدا چه کردیم.


http://mkhakpour9.persianblog.ir
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها