کد خبر: ۱۲۳۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
وزير مسكن و شهرسازي و سرپرست وزارت راه و ترابري گفت: دولت در سال 92 مشكل مسكن مردم كشور را برطرف مي‌كند.
به گزارش خبرگزاري فارس از رودسر، علي نيكزاد صبح امروز در جريان افتتاح پل گزافرود رودسر اظهار داشت: در حال حاضر ميزان فعاليت‌هاي عمراني كشور را به كارگاه بزرگ عمراني تبديل كرده است.
وي با اشاره به اينكه تلاش مضاعف مهم‌ترين هدف دولت است، افزود: دولت در راستاي منويات مقام معظم رهبري به دنبال تسهيل در زندگي مردم است.
وزير مسكن و شهرسازي با بيان اينكه وزارت مسكن و شهرسازي و راه و ترابري از جمله دستگاه‌هاي زيرساختي دولت است، تصريح كرد: وظيفه ما اين است كه در راستاي رسيدن به يك كشور توسعه‌يافته اقدام‌هاي زيرساختي از جمله مسكن و راه را براي مردم به نحو شايسته فراهم كنيم.
وي خاطرنشان كرد: دولت در سال 92 تصميم دارد مشكل مسكن مردم كشور را برطرف كند.
استاندار گيلان نيز در اين مراسم اظهار داشت: تحقق پروژه‌هايي از جمله راه‌آهن، آزادراه و بزرگراه در استان با حمايت دولت سبب مي‌شود تا گيلان كمترين دغدغه زيرساختي را به دنبال داشته باشد.
مهدي سعادتي احداث مسكن مهر 15 هزار واحدي در رشت را تنها گوشه‌اي از توانمندي دولت در گيلان عنوان كرد.
نماينده مردم رودسر و املش در مجلس نيز در اين مراسم با بيان اينكه تنها راه ارتباطي نزديك به پايتخت، آزادراه رشت‌ ـ قزوين است، گفت: با احداث محور كلاچاي‌ ـ رحيم‌آباد ـ قزوين، گيلان از محور ديگر راه ارتباطي با پايتخت برخوردار مي‌شود.
اسدالله عباسي افزود: در حال حاضر طرح احداث كمربندي كلاچاي و تقاطع واجارگاه رودسر و ورودي گسكرمحله طراحي شده و با بهره‌برداري از اين پروژه‌ها مشكلات ارتباطي مردم منطقه برطرف مي‌شود.
وي عملكرد دولت در راستاي مسكن مهر را گامي ارزشمند براي خانه‌دار شدن مردم دانست.
علي نيكزاد صبح امروز در سفر يكروزه خود از طريق رامسر وارد استان گيلان شد و در اين سفر پروژه‌هايي مانند پل چمخاله را مورد افتتاح قرار مي‌دهد و بازديد از مسكن مهر شهرستان‌هاي استان را نيز در برنامه كاري خود دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها