کد خبر: ۱۲۳۳۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: ما مدعی بودیم اما خواست خدا این بود که به فینال نرویم حذفی و شاید در آنجا به پرسپولیس می‌باختیم.

به گزارش 598،هاشم بیک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از دیدار با الهلال صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

فارس: شرایط استقلال چطور است؟ خوب تمرین کرده‌اید؟

شرایط خوبی داریم و فکر می‌کنم بازی خوبی هم بردیم هرچند می‌دانم بازی سختی مقابل الهلال داریم و نباید در باد پیروزی در عربستان بخوابیم انصافا حریف تیم قدری بود.

فارس: اما عده‌ای می‌گویند الهلال تیم همیشگی چند سال قبل نیست.

شاید آنها امسال کمی ضعیف‌تر شده باشند اما یادتان نرود آنها مدعی لیگ عربستان هستند و به قولی الهلال در آسیا همیشه الهلال است. بازی در آزادی هم بسیار سخت است و امیدوارم برنده از زمین خارج شویم.

فارس: وضعیت تو نسبت به نیم فصل اول بهتر شده چه اتفاقی افتاد.

من همیشه دوست دارم بهترین بازی‌ها را انجام دهم و تلاشم را مضاعف می‌کنم. اما در این مدت انصافا خیلی تمرین کرده‌ام و توانسته‌ام رضایت کادر فنی را به خودم جلب کنم. فقط امیدوارم امسال قهرمان لیگ شویم چون جام حذفی را از دست دادیم.

فارس: بازی پرسپولیس و داماش را تماشا کردی؟ آیا حسرت فینال را نخوردی؟

ما تمام تلاشمان را انجام دادیم و انصافا مقابل سپاهان 120 دقیقه جنگیدیم. ضربات پنالتی هم حادثه است و نتوانستیم به فینال برسیم. اما من به قسمت خیلی اعتقاد دارم و شاید خدا ما را دوست دارد. منطقی صحبت می‌کنم ممکن بود به فینال می‌رفتیم و به پرسپولیس می‌باختیم. من به قسمت خوشبین هستم و خواست خدا این بود که ما در جام حذفی کنار برویم. هرچند هم مدعی بودیم و هم حقمان حضور در فینال و قهرمانی مسابقات بود اما خیلی از تیم‌های بزرگ دنیا حقشان بوده که قهرمان شوند اما در اثر یک اتفاق حذف شدند. حالا هم باید به خواست خدا احترام گذاشت.

 

فارس: یعنی ممکن بود استقلال اگر به فینال می‌رفت نتیجه را واگذار می‌کرد؟

صحبت من کلی بود فوتبال قابل پیش‌بینی نیست همین داماش دیروز تا دقیقه 70 پرسپولیس را حذف کرده بود اما دیدید که در آخر پرسپولیسی‌ها در ضربات پنالتی بردند.

فارس: حالا فینال جام حذفی را چه کسی می‌برد؟

من فکر می‌کنم پرسپولیس به خاطر انگیزه‌ای که دارد قهرمان شود. البته سپاهان تیم بسیار خوبی است اما پرسپولیسی‌ها خیلی انگیزه دارند.

فارس: یعنی دوست نداری سپاهان قهرمان شود؟

حرف من این نیست منظورم این است که چون پرسپولیس در لیگ اصلا خوب نتیجه نگرفته، برای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی خیلی انگیزه دارد.

فارس: در بازی بعد لیگ برتر هم مقابل گهر از حضور تماشاگران محروم هستید.

متاسفانه این اتفاق افتاده است و ما محروم شدیم اما شک نکنید که برای پیروزی به آن مسابقه خواهیم رفت چون هدفمان فقط قهرمانی لیگ است. حیف است که این همه زحمت کشیده‌ایم و قهرمانی لیگ را از دست بدهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها