کد خبر: ۱۲۳۱۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۱۷ فروردين ۱۳۹۲
لیگ برتر - کاروان 86 نفره استقلالی ها چطور به سفر عربستان رفت و برگشت. این سئوالی هست که همه می پرسند!

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین ؛ استقلالی ها با اعزام 86 نفر به سفر آسیایی شان همه رکوردهای ممکن در اعزام های آسیایی را جا به جا کردند . تیمی که مدام از بی پولی می نالد ، در این سفر تقریبا همه آنهایی که می شناخت را همراه داشت. از معاونین و اعضای هیات مدیره گرفته تا خبرنگاران و فرزندان عده ای از اعضای  باشگاه. اما این کاروان عریض و طویل چطور در اوج بی پولی با استقلال همراه شد؟ آنها که بر اساس قوانین کنفدراسیون آسیا باید تنها 39 نفر را به کشور میزبان ببرند چطور چنین عمل کردند؟ فتح الله زاده و همکارانش در سفر مالزی به هنگام قرعه کشی گروه ها با عربستانی ها توافق می کنند تا هزینه کاروان استقلال بر عهده میزبان باشد و در بازگشت هم استقلالی ها هزینه های اقامتی تیم مهمان را بپردازند. . با این کلک استقلالی ها که برای این مسافرت هواپیمایی را چارتر کرده بودند و 100 جای خالی در پرواز فوکر 100 شان داشتند ، می توانستند غیر از کادرفنی و بازیکنان ، مهمانان ویژه را هم به همراه داشته باشند. هزینه اقامت و حمل و نقل که بر عهده میزبان بود . هتل رادیسون بلو ، هتلی شیک و لاکچری در حومه شهر ریاض که قیمت رزرو هتلش برای مهمانان عادی رقمی بیش از یک میلون تومان است، برای کاروانی 86 نفره نیاز به 43 اتاق دو تخته دارد. رقمی که اگر ضرب در 3 می شد ، رقمی نجومی را به همراه داشت. البته استقلالی ها این هزینه ها ا به گردن عربستانی ها انداختند چون به دلیل مشکلات دلاری نمی توانستند مشکلات رزرو هتل و ترانسفر اینترنتی پول را هم انجام دهند. حتی آنها مثل تراکتوری ها برای داشتن دلار توی جیبی ، دست به دامن فدراسیون شدند و 10 هزار دلار از پولی را قرض گرفتند  که بچه های تیم امید در قطر برنده شده بودند.

استقلالی ها با این کار حالا باید در تهران میزبان تقریبا مهمانانی مشابه از سوی سعودی ها باشد. هزینه هایی که این بار با ریال ایرانی هزینه می شوند. سوییت های هتل آزادی که حالا بعد از تعطیلات خالی شده اند و احتمالا برای آبی ها درصد قابل ملاحظه ای هم تخفیف به همراه دارند در شرایط عادی قیمت هر کدام شان 330 هزار تومان است . یعنی هر 3 اتاقی که عربستانی ها در شرایط مشابه برای استقلالی ها در ریاض گرفته بودند ، اینجا در تهران برای آنها چیزی نزدیک به 3 اتاق آب می خورد.

این راهکاری بود که استقلالی ها با اجرایش توانستند همه آنها را که می شناختند در اوج بی پولی به ریاض ببرند و از آنجا راهی مکه مکرمه کنند. اینگونه فتح الله زاده که مدام از بی پولی تیمش سخن می گوید حاتم طایی شد و با کلکی شوالیه ای ، هزینه ها را به دوش همتایان عربستانی انداخت. البته اگرچه برای استقلال که در اوج بی پولی است ، همین هزینه کمتر از نصف هم رقمی بزرگ محسوب می شود که حتما آنها برای هزینه کردش دلایلی منطقی داشته اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها