کد خبر: ۱۲۳۱۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۱۷ فروردين ۱۳۹۲
لیگ برتر - هاشم بیک زاده بازیکن استقلال در بازی با الهلال در ترکیب ثابت قرار داشت، البته او در جریان بازی تعویض شد.

به گزارش 598 ، بیک زاده در گفت و گو با خبرآنلاین در مورد برد با ارزش استقلال می گوید: «برای بهتر کردن وضعیت مان در جدول رده بندی، نیاز مبرمی به برد داشتیم. اگر این بازی را می باختیم واقعا کارمان سخت می شد ولی خوشبختانه برد مهمی به دست آوردیم و هواداران را خوشحال کردیم. شکست دادن تیمی مثل الهلال در عربستان و مقابل تماشاگرانش بسیار سخت بود ولی ما برد با ارزشی به دست آوردیم.»
او در مورد مشکلاتی که در فرودگاه برای استقلال به وجود آمد ادامه می دهد: «همه می دانند که عرب ها دنبال حاشیه هستند و انجام این کارها از آنها بعید نیست. ما در فرودگاه واقعا اذیت شدیم و رفتار آنها اصلا درست نبود ولی خوشبختانه جواب عربستانی ها را در زمین مسابقه دادیم و خدا کمک کرد که الهلال را در زمین خودش شکست دهیم. خوشبختانه این برد توانست ناراحتی هواداران را بابت باخت به سپاهان از بین ببرد.»
بیک زاده در این بازی تعویض شد ولی او نسبت به این موضوع اعتراضی ندارد.مدافع استقلال در این خصوص می گوید:«من اعتراضی به این موضوع ندارم و ناراحت نیستم چون کادر فنی در این خصوص تصمیم گیرنده است. تا زمانی که در زمین بودم تلاش کردم تا خواسته های کادر فنی را اجرا کنم و نظر قلعه نویی این بود که تعویض شوم.»
از بیک زاده در خصوص شانس استقلال برای صعود از این گروه و همچنین شانس قهرمانی در لیگ برتر سوال می کنیم که می گوید: «من معتقدم الان همه چیز دست خودمان است.در لیگ قهرمانان سرنوشت صعود دست ما است و در لیگ برتر هم صدرنشین هستیم و اگر دچار لغزش نشویم حتما قهرمان می شویم.امیدوارم هم در لیگ برتر قهرمان شویم و هم در آسیا صعود کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها