کد خبر: ۱۲۳۰۷
زمان انتشار: ۱۶:۵۵     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
وزير اطلاعات از مقابله وزارت‏خانه متبوع خود با اقدام اخير وزارت امور خارجه رژيم صهيونيستي در راه‎اندازي صفحه فارسي "فيس بوك " خبر داد.
به گزارش خبرگزاري فارس، حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي وزير اطلاعات كه در حاشيه جلسه امروز (چهارشنبه) هيأت دولت با خبرنگاران گفت‌وگو مي‌كرد در پاسخ به سؤال فارس مبني بر اينكه: "توصيه شما به هموطنانمان با توجه به راه‎اندازي صفحه فارسي فيس بوك رژيم صهيونيستي براي جمع‌آوري اطلاعات فردي كاربران ايراني چيست؟ "، گفت: هموطنانمان بايد حالت ضدصهيونيستي خود را حفظ كرده اقدامات لازم براي مقابله با اين صفحه و نشان دادن روحيه انقلابي خود را انجام دهند.

وي همچنين در خصوص اقدامات وزارت اطلاعات در مورد مقابله با اين اقدام رژيم صهيونيستي اظهار داشت: وزارت اطلاعات نيز براي مقابله با اين حركت رژيم صهيونيستي در راه‌اندازي صفحه فارسي فيس‌بوك اقدامات لازم را انجام مي‌دهد.

چندي پيش وزارت خارجه رژيم صهيونيستي با هدف جمع‌آوري مشخصات شخصي كاربران ايراني و تاثيرگذاري بر افكار عمومي هموطنانمان اقدام به راه‌اندازي صفحه فارسي فيس بوك خود كرده است.

وزير اطلاعات در پاسخ به اين سؤال كه نظر شما در مورد اين موضوع كه اعلام شده اسناد ايران درباره بن لادن مبني بر اينكه اين فرد قبلا بر اثر بيماري فوت كرده بود شايعه است، چيست، يادآور شد: آنهايي كه اين اظهار نظرها را انجام مي دهند، دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران هستند و طبيعي است كه چنين اظهاراتي داشته باشند.

حجت‌الاسلام مصلحي در پاسخ به اين سؤال كه در مقابله با ويروس بدافزار استارس چه اقداماتي انجام داده‌ايد،‌ گفت: اقدامات خوبي در مقابل اين ويروس انجام شده و براي كنترل اين ويروس هشدارهايي به دستگاه‌هاي مربوطه داده شده است.

وي ادامه داد: در مقابله با ويروس استارس مراقبت‌هاي ديگري همچون مراقبت‌هايي كه براي مقابله با ويروس قبلي انجام شده بود، صورت گرفته است.

وزير اطلاعات در پاسخ به اين كه عملكرد ويروس استارس به چه نحوي است، تاكيد كرد: اقدامات ويروس استارس به اين نحو است كه در دستگاه‌هاي توليدي اخلال ايجاد مي‌كند كه البته بحمدالله اقدامات خوبي در مورد آن انجام شده است.


حجت‌الاسلام مصلحي در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اينكه موضع نظام جمهوري اسلامي ايران مقابل كساني كه مايلند از پادگان اشرف و مقر گروهك منافقين به كشورمان بازگردند ‌چيست، گفت:‌ جمهوري اسلامي ايران از بازگشت منافقيني كه از عملكرد خود پشيمان هستند و توبه كردند استقبال مي‌كند.

وي همچنين در پاسخ به اين سؤال كه اقدامات وزارت اطلاعات در مقابله با زيرشاخه‌هاي گلدكوئيست كه با تغيير تاكتيك‌ها در صدد اغفال و كلاهبرداري از مردم هستند، چيست، يادآور شد: زيرشاخه‌هاي گروه‌هاي گلدكوئيست را تحت نظر داريم و تغيير تاكتيك‌هايشان مورد توجه ما است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها