کد خبر: ۱۲۳۰۳۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۱۷ فروردين ۱۳۹۲
یک ژنرال ارشد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: حزب‌الله اکنون می‌تواند با 5 هزار موشک تل‌آویو را هدف قرار دهد که این میزان 10 برابر قدرت حزب‌الله در سال 2006 است. ایال ایزنبر، فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی هاآرتص گفت: موشک‌های حزب‌الله نسبت به راکت‌هایی که در جنگ سال 2006 (33 روزه) علیه اسرائیل استفاده کرد، دقیق‌تر و قوی‌تر شده است. اظهارات فرمانده اسرائیلی در حالی بیان می‌شود که سید‌حسن نصرالله، دبیر‌کل حزب‌الله لبنان بارها اعلام کرده آمادگی حزب‌الله برای جنگ با رژیم صهیونیستی از همیشه بیشتر است.

ایزنبر به هاآرتص گفت: حزب‌الله می‌تواند با 5 هزار موشک که هرکدام بین 300 تا 800 کیلو وزن دارند، تل‌آویو را هدف موشکباران قرار دهد. ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی افزود: بر اساس محاسبه من، روزهای نخست نبرد، روزهای بسیار سختی خواهد بود و ما اکنون روی سناریویی کار می‌کنیم که در آن روزانه بیش از یکهزار موشک اسرائیل را هدف قرار می‌دهد.

اسرائيل در 21 تير‌ماه 1385 حملات همه‌جانبه خود عليه حزب‌الله لبنان به بهانه اسارت 2 نظامی اسرائيلي را آغاز كرد اما پس از 33 روز جنگ تمام‌عيار ارتش رژيم صهيونيستي در جنگ با رزمندگان مقاومت حزب‌الله لبنان به زانو در‌آمد. در این جنگ حزب‌الله توانست با استفاده از جنگ نامتقارن، حريف مقتدر و تا دندان مسلح خود را شكست دهد.

وطن امروز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها