کد خبر: ۱۲۲۹۶
زمان انتشار: ۱۶:۳۰     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
حضرت آ‌يت‌الله خامنه‌اي پيشرفت كشور را بدون توسعه در بخش كتاب غيرممكن دانستند و خاطرنشان كردند: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، دستگاه‌هاي دولتي و صاحبان انگيزه به مقوله كتاب اهميت بدهند و توليد كتاب را با جديت دنبال كنند.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب صبح امروز حدود سه ساعت از غرفه‌هاي ناشران برگزيده و كتاب‌هاي پرتيراژ ديدن كرده از نزديك با تازه‌ترين كتاب‌ها و توليدات چاپ و نشر بيشتر آشنا شدند.

حضرت آ‌يت‌الله خامنه‌اي پس از اين بازديد، در جمع ناشران برتر و برگزيده، ضمن تشكر از دست‌اندركاران عرصه نشر و كتاب، موضوع كتاب را مقوله‌اي مهم و بدون جايگزين دانستند و خاطرنشان كردند: در سال‌هاي اخير كيفيت نشر، شمارگان و تنوع موضوعات كتاب‌ها، افزايش يافته و با گذشته قابل مقايسه نيست اما تا رسيدن به نقطه مطلوب فاصله داريم.

ايشان با اشاره به گسترده شدن افق ديد نويسندگان افزودند: از نظر محتوا هم كارهاي خوبي انجام شده كه با تلاش و سرمايه‌گذاري بيشتر اين روند رشد ادامه خواهد يافت.

رهبر معظم انقلاب پيشرفت كشور را بدون توسعه در بخش كتاب غيرممكن دانستند و خاطرنشان كردند: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، دستگاه‌هاي دولتي و صاحبان انگيزه به مقوله كتاب اهميت بدهند و توليد كتاب را با جديت دنبال كنند.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي پيشرفت‌هاي كشور را در بخش‌هاي مختلف صنعت نشر و توليد كتاب، پيشرفتي محسوس ارزيابي و بر ادامه اهتمام به مقوله كتاب تأكيد كردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها