کد خبر: ۱۲۲۸۰۳
زمان انتشار: ۱۵:۳۸     ۱۲ فروردين ۱۳۹۲
بخت با مهاجم طغيانگر پرسپوليس يار بود و خود او از اين شانس نهايت فرصت طلبي را انجام داد تا اميدوار باشد براي بازي هاي بعدي هم در تركيب قرار بگيرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ بعد از پرخاشگری هادی نوروزی قبل از بازی با مس به علت قرار نگرفتن در ترکیب اصلی و بیرون ماندنش از فهرست 18 نفره، به نظر نمی رسید که دیگر بختی برای او در پرسپولیس امسال موجود باشد. هر چند بعد از عذرخواهی از یحیی گل محمدی و رفع کدورت ها مجوز بازگشت به تمرینات را گرفت ولی خیلی ها معتقد بودند که یحیی تصمیم دارد دیگر از هادی در بازی ها استفاده نکند ولی یک اتفاق همه چیز را تغییر داد.


مصدومیت مختصر غلامرضا رضایی باعث شد تا این بازیکن در فهرست 18 نفره بازی با پیکان نباشد و هادی نوروزی به عنوان مهاجم ذخیره از روی نیمکت نظاره گر بازی زوج قاضی و انصاری فرد در خط حمله باشد. از بخت خوش هادی، پرسپولیس با یک بازی افتضاح و فاجعه بار از پیکان عقب افتاد تا یحیی به اجبار مهاجم به تیمش اضافه کند و به این شکل هادی به جای مارکو پروویچ کم اثر و سردرگم وارد میدان شد و او هم به نحو احسن از این فرصت استفاده کرد.


نوروزی جدا از تحرک بالا و انگیزه زیادش روی هر دو گل پرسپولیس هم تاثیر زیادی داشت. حمله مستقیم او به قلب دفاع پیکان باعث آشفتگی مدافعان این تیم شد تا کریم انصاری فرد با استفاده از این موقعیت گل نخست را به ثمر برساند و گل دوم هم روی کرنر ارسالی نوروزی و ضربه سر دقیق نوری وارد دروازه پیکان شد.


با این بازی مفید و موثر حالا بعید است که یحیی بر موضع قبلی خود مبنی بر سایه نشینی نوروزی تا پایان فصل پابرجا بماند و احتمالا هادی می تواند در بازی های آینده هم در جمع قرمزها نقش آفرینی کند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها