کد خبر: ۱۲۲۷۹۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۸     ۱۲ فروردين ۱۳۹۲
غلامرضا رضایی و رضا حقیقی در تمرین امروز پرسپولیس حضور یافتند و به تمرین پرداختند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی حساس و سرنوشت‌ساز مقابل داماش از ساعت 10:30 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. در این تمرین بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار روز گذشته مقابل پیکان ریکاوری کردند و بازیکنان ذخیره نیز تمرینات پرفشار را در دستور کار خود قرار دادند.


* در تمرین امروز سیدجلال حسینی و حسین ماهینی دو ملی‌پوش پرسپولیس که در دیدار مقابل پیکان استراحت کرده بودند به تمرینات بازگشتند اما مهرداد پولادی سومین ملی‌پوش قرمزپوشان غایب بود. وی دچار مصدومیت جزئی شده است. امير عابدزاده هم به خاطر مصدوميت غايب بود.


* غلامرضا رضایی و رضا حقیقی دو بازیکن مصدوم سرخپوشان در تمرین امروز حضور داشتند. رضایی به انجام تمرینات بدنسازی زیر نظر چیذری پرداخت و حقیقی هم در تمرین گروهی شرکت کرد و بعد از آن به یخ‌درمانی پرداخت.


* در ابتدای تمرین گل‌محمدی جلسه‌ای 15 دقیقه‌ای را با بازیکنان برگزار کرد و از برنامه‌های خود برای بازی با داماش سخن گفت. همچنین پرسپولیسی‌ها از حضور مهدی مهدوی‌کیا با وجود خداحافظی از فوتبال در کنار خود تقدیر و تشکر کردند.


* مارکو پروویچ هافبک صربستانی پرسپولیس در تمرین امروز پسر خودش را هم به تمرین آورده بود.


* تمرین پرسپولیس در دو گروه بازیکنان اصلی و ذخیره برگزار شد. بازیکنان اصلی زیر نظر چیذری به ریکاوری و بازیکنان ذخیره زیر نظر اعضای دیگر کادر فنی به گرم کردن، حرکات کششی، کار با توپ و فوتبال درون تیمی پرداختند.


*شوخی‌های سعید عزیزیان با پروویچ نیز در نوع خود جالب بود. عزیزیان سعی می‌کرد زبان ترکی را به پروویچ بیاموزد که البته برخی از کلمات را پروویچ یاد گرفت.


* محمد رویانیان که این روزها با سرماخوردگی شدیدی دست و پنجه نرم می‌کند در تماس‌های تلفنی و به صورت پیامکی به بازیکنان تیم خود پیروزی مقابل پیکان را تبریک گفت. او به دلیل اینکه بازیکنان از وی سرماخوردگی نگیرند پس از بازگشت از مکه به اردوی قرمزپوشان نرفت.


* سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس در تمرین امروز حضور داشت.


تمرین فردای پرسپولیس از ساعت 11 و در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار می‌شود. پرسپولیس خود را برای دیدار 17 فروردین با داماش در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی که در ورزشگاه عضدی رشت برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها