کد خبر: ۱۲۲۷۹۲
زمان انتشار: ۱۵:۲۶     ۱۲ فروردين ۱۳۹۲
باشگاه استقلال قصد دارد نسبت به قضاوت فغاني در بازي سپاهان اعتراض كند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ علی فتح الله زاده که در سفر آبی پوشان به عربستان برای بازی مقابل الهلال این تیم را همراهی می کند اظهار داشت: «در سفر قبلی به قطر چند شیرجه زدم که این مساله باعث شد برخی از جایگاهشان احساس خطر کنند. بنابراین در این سفر قصد ندارم شیرجه بزنم ولی در تمرینات حضور خواهم داشت.»


وی افزود: «این بار قصد دارم در پست اصلی ام که خط حمله است تمرین کنم و گل بزنم. فکر می کنم این بار فیلم و عکس گل هایم را باید به جای تصاویر شیرجه رفتنم خواهید دید.»


* کاروان باشگاه استقلال بعد از ظهر روز دوشنبه عازم عربستان می شود. بر این اساس، اعضا استقلال ساعت 15 روز دوشنبه با یک پرواز چارتر تهران را به مقصد ریاض ترک خواهند کرد.


* باشگاه استقلال نسبت به داوری علیرضا فغانی در بازی با سپاهان معترض است. این باشگاه ضمن انتخاب تصاویری از این بازی، قصد دارد اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال اعلام کند. استقلالی ها معتقدند در این مسابقه یک پنالتی به نفع آنها گرفته نشده است. ضمن اینکه به باور آنها، در این بازی سوت هایی دیگری هم به اشتباه علیه استقلال زده شد.


تیم الهلال صبح روز یکشنبه در زمین ورزشگاه سلمان بن عبدالعزیز تمرین کرد. پیش از آغاز این تمرین، کادر پزشکی الهلال از بازیکنان تیم تست خون گرفتند تا از سطح ویتامین های لازم برای آنها با خبر شوند. بازیکنان الهلال پس از آن صبحانه را در کنار هم صرف کردند. در این تمرین، سلطان ال بیشی مدافع 23 ساله تیم الهلال به دلیل دندان درد شدید حضور نداشت.


* سایت الشرق عربستان نوشت: «کاروان 76 نفره تیم استقلال ایران، عصر روز دوشنبه به فرودگاه کینگ خالد ریاض می رسد تا پس از استقرار در هتل، آماده بازی مقابل الهلال در روز چهارشنبه شوند.»


به نوشته این سایت، بازی تیم های الهلال عربستان و استقلال ایران از روز سوم گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا ساعت 22:10 چهارشنبه در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض برگزار خواهد شد.


تیم استقلال چهارشنبه شب در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الهلال عربستان می رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها