کد خبر: ۱۲۲۷۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۱۱ فروردين ۱۳۹۲
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فراتر از احزاب و گروه ها است و ما سپاه را برای اشخاص و حزب ها و گروه ها هزینه نمی کنیم.
به گزارش 598، حجت الاسلام علی سعیدی در گفت وگو با مهر اظهار کرد: دشمن تلاش می کند تا چهره سپاه را بد جلوه بدهد و سیاه نمایی کند و با یکسری شبهاتی این را القاء بکند که سپاه قصد دخالت در انتخابات را دارد.

 
وی افزود: متاسفانه در داخل هم عناصری هستند که همین رفتار را دارند اما سپاه یک جایگاه رفیع و همانند روحانیت یا استادان دانشگاه دارای یک جایگاه ویژه است.

 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بيان کرد: قطعا سپاه هیچگونه دخالتی در انتخابات ندارد و نخواهد داشت و با هر گونه دخالتی نیز برخورد خواهد کرد.

 
وی افزود: ما معیارها را بیان می کنیم که این معیارها نیز همان معیارهای مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) است، لذا بیان معیارها نیز دخالت در انتخابات نیست.

 
حجت الاسلام سعیدی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فراتر از احزاب و گروه ها است و ما سپاه را برای اشخاص، حزب ها و گروه ها هزینه نمی کنیم.

 
وی افزود: سپاه نباید در انتخابات دخالت کند و دخالت هم نمی کند و ما صرفا معیارها را بیان می کنیم و اگر قانون وظیفه ای بر عهده ما در صحنه امنیت انتخابات و صندوق های رای بگذارد آن را انجام خواهیم داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۴ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۲
۱
۰
خر ج تبلیغ برای رفقا هم نمی شو د!!ماهنامه جو ان که مجا نا به مردم در تر مینال ها داد ند با هزینه کیستکه برای ائتلا ف سه گانه تبلیغ کرده است
پاسخ
احمد67
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۳ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۲
لطفا بفرمائید چه نوع تبلیغاتی ؟
شاید منظورتان از تبلیغات بیان مواضع و نظرات در مورد یک ائتلاف و یا هرگونه کاندیدا هست .
این کار که در تمامی روزنامه ها انجام میشه .چطور شما این حرف رو میزنید.
تمامی روزنامه ها همه روزه دارند در مورد خیلی اشخاص اخبار مثبت یا منفی پخش می کنند آیا این اخبار تبلیغ برای این افراد هست ؟
جدیدترین اخبار پربازدید ها