کد خبر: ۱۲۲۵۹۷
زمان انتشار: ۰۱:۲۴     ۱۰ فروردين ۱۳۹۲
هافبك ملي پوش سپاهان گفت: «اگر در لیگ همین استقلال را ببریم فکر کنم ۹۰ درصد قهرمان شویم.»

598؛ بعد از مدت‌ها مقابل کویت در ترکیب تیم ملی به میدان رفت و فردا بعد از مدت‌ها باید رودرروی مربی سه سال اخیرش یعنی امیر  قلعه‌نویی بایستد. احسان حاج‌صفی در گفتگويي از این دو اتفاق می‌گوید.


* در چه حالی آقا احسان؟


- فرودگاه اصفهانیم. داریم آماده می‌شویم برای حرکت به تهران و بازی حساس و سخت مقابل استقلال. تیم ما خیلی آماده است و شرایط خوبی داریم. من هم دو جلسه است که با تیم تمرین می‌کنم. نه مصدوم داریم و نه محروم. امیدوارم دست پر به اصفهان برگردیم.


* احساست از رویارویی دوباره با امیر قلعه‌نويی؟


- من سه سال شاگرد ایشان بودم و خیلی چیز‌ها یاد گرفتم. اما الان در اختیار سپاهان هستم و با تمام وجود بازی می‌کنم که ببریم. در مجموع احساس خوبی دارم از این‌که روبه‌روی تیم آقای قلعه‌نويی بازی می‌کنم.


* چرا نتوانستیم کویت را ببریم؟


- قبول دارم باید می‌بردیم اما داور خیلی کم‌لطفی کرد. یک گل هم زدیم که قبول نکرد و به من هم یک کارت زرد بی‌مورد داد. ایشان کلاً داور ضعیفی هستند. این همان داوری است که در بازی با الغرافه هم سر ما را برید اما در مجموع تقصیر خودمان بود ما نتوانستیم موقعیت‌هایمان را گل کنیم.


* جای رحمتی خالی بود یا...؟


- بله خالی بود. سید یکی از گلرهای خوب ایران است که همیشه آماده است و الان هم در اوج قرار دارد. قطعاً وجود ایشان می‌تواند به تیم ملی کمک کند اما خب مشکلاتی بین رحمتی و مربی تیم وجود دارد که من نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم. اما ایشان می‌تواند به تیم ملی کمک کند. البته از این نباید بگذریم که گلر‌های دیگر تیم ملی یعنی آقای احمدی و حقیقی و... هم خوب هستند.


* سرنوشت لیگ؟


- خیلی سخت است. شاید پرفشار‌ترین بازی‌های ما این چند بازی آخر است. حق اشتباه کردن نداریم و اگر در لیگ همین استقلال را ببریم فکر کنم ۹۰ درصد قهرمان شویم.


سايت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها