کد خبر: ۱۲۲۴۵۴
زمان انتشار: ۱۵:۳۱     ۰۸ فروردين ۱۳۹۲
برای سفیر سوئیس که حافظ منافع آمریکا در ایران است، دعوتنامه های متعددی ارسال شد تا به نمایندگی از خانم اوباما در جشنواره شرکت کرده و جایزه را پس از دریافت به همسر اوباما تحویل دهد اما تا به این لحظه جوابی از سوی این سفارتخانه نرسیده است.

به گزارش 598 به نقل از روابط عمومی بسیج ، دکتر اسفندیاری مسئول بین‌الملل کنگره ره‌آورد سرزمین نور گفت: اعطای جایزه اسکار به فیلم ضد ایرانی آرگو از سوی همسر اوباما، اعضای شورای سیاست‌گذاری کنگره ره‌آورد سرزمین نور را بر آن داشت تا جایزه ای تحت عنوان "باروت خیس" را به کسی بدهند که به صورت ناخواسته و علی‌رغم میل باطنی خود، خدمت بزرگی به انقلاب کرده است.

وی افزود: اگر ما مدت‌ها کار می کردیم تا پشت صحنه سینمای هالیوود که وابسته به جریان‌های صهیونیستی است را معرفی کنیم، شاید سال ها طول می‌کشید. ولی با اهدای جایزه اسکار توسط همسر اوباما به فیلم ضد ایرانی "آرگو" تمام دنیا به ماهیت سیاسی بودن جوایز اسکار پی بردند.

وی در پاسخ به این سوال که پیگیری های شما برای دریافت پاسخ از چه طریق بوده است، بیان داشت: ابتدا از طریق ارسال فکس و ایمیل دعوتنامه را ارسال کردیم و با توجه به عدم پاسخ، دعوتنامه را حضوری به سفارت سوئیس تحویل دادیم ولی تا به امروز پاسخی دریافت نکردیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها