کد خبر: ۱۲۲۴۳۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۰۸ فروردين ۱۳۹۲
حذف نام دو نماینده کشورمان برای حضور در مراسم انتخابات هیات رئیسه کنفدراسیون کشتی آسیا شوک جدیدی را به ورزش اول کشورمان وارد آورد.

به گزارش 598 به نقل از مهر؛ در حالیکه فدراسیون کشتی کشورمان نخستین روزهای سال جدید را با عزل و نصب های مختلف در سیستم اجرایی خود آغاز کرد و همچنان با بحران های مالی و مدیریتی خود دست به گریبان است، کنفدراسیون کشتی آسیا نیز با حذف نام نامزدهای ایرانی انتخابات هیات رئیسه قاره کهن، شوک دیگری به پیکر کشتی ایران وارد آورد.

به تازگی نامه ای از فیلا به رئیس کنفدراسیون کشتی آسیا ارسال شده که حکایت از حذف نام ابراهیم جوادی و سیداکبر میری روشن از انتخابات هیات رئیسه کشتی آسیا دارد.

گفته می شود دلیل اصلی حذف نمیندگان کشتی ایران از انتخابات کنفدراسیون آسیا به اشکالات اساسنامه ورزش ایران و همچنین مشکلات اخیر کمیته بین المللی المپیک با متولیان ورزش کشورمان مربوط می شود. ضمن اینکه بدهی های میلیاردی فدراسیون کشتی و همچنین عدم برگزاری انتخابات مجمع و معرفی رئیس به جای سرپرست نیز در صمیم فیلا بی تاثیر نبوده است.

به هر حال از دست دادن کرسی های بین المللی برای کشتی ایران که با بحران های مالی و مدیریتی زیادی دست و پنجه نرم می کند، می تواند مشکلات تازه ای را برای ورزش اول کشورمان بوجود آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها