کد خبر: ۱۲۲۲۲۷
زمان انتشار: ۲۲:۵۸     ۰۵ فروردين ۱۳۹۲
خبر خداحافظی کاپیتان 32 ساله‌ی تیم ملی لبنان، به شدت جو شوک‌زده‌ای را در آستانه‌ی رویاروئی با ازبک‌های صدرنشین به فوتبال لبنان القا کرد.

سایت گل-رضا عنتر کاپیتان تیم ملی لبنان و ستاره‌ی باشگاه شاندونگ لیونگ چین، که سابقه‌ی حضور در باشگاه‌های اروپائی همچون کلن، فرایبورگ و البته هامبورگ را در کارنامه دارد، در آستانه‌ی دیدار حساس تیم ملی لبنان با تیم ملی ازبکستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی برزیل از بازی‌های ملی خداحافظی کرد و زمینه برای هنرنمائی جوان‌تر را بازکرد.

خبر خداحافظی کاپیتان 32 ساله‌ی تیم ملی لبنان، به شدت جو شوک‌زده‌ای را در آستانه‌ی رویاروئی با ازبک‌های صدرنشین به فوتبال لبنان القا کرد. این بازیکن اسطوره‌ای، صبح امروز در صفحه‌ی فیس‌بوک خود پس از چهارده سال بر تن کردن پیراهن تیم ملی لبنان، اعلان بازنشستگی کرد و اعلام کرد که دیگر به نقطه‌ی پایان رسیده است.

این تصمیم از سوی رضا عنتر به شدت عصبانیت و سردرگمی مسئولان و بازیکنان تیم ملی این کشور را برانگیخت، آن‌هم در فاصله‌ی پیروزی ارزشمند لبنانی‌ها برابر تایلند در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا 2015 !

متن خداحافظی رضا عنتر :

صبح همگی بخیر ...

مدتی است که این تصمیم را گرفته‌ام، اما فکر می‌کنم زمان اجرائی کردن این تصمیم الان است. من 14 سال در خدمت تیم ملی بوده‌ام، بهترین لحظات را پشت سر گذاشته‌ام و خاطرات تلخ و شیرین بسیاری را همراه تیم ملی در زندگی حرفه‌ای خود داشته‌ام، اما در زندگی همیشه برای هر شروعی نقطه‌ی پایانی وجود دارد؛ بنابراین من هم بازنشستگی خود را از تیم ملی اعلام می‌کنم.

با تمام صداقت می‌گویم، من خسته شده‌ام؛ عمدتا باید فواصل بسیار طولانی را برای سفر پشت سر بگذاریم و این مساله مرا از نظر جسمی خسته ساخته است. احساس می‌کنم الان باید زمان بیش‌تری را باید با پسر بگذرانم و در حال حاضر زمان بسیار ایده‌آلی است که جوان‌تر شانس خود را برای رسیدن به ترکیب اصلی امتحان کنند و خودنمائی کنند.

برای تمامی اعضای تیم ملی لبنان و هواداران این تیم آرزوی موفقیت و پیروزی خواهم کرد.

با تشکر

رضا عنتر در طول مدت حضور خود در تیم ملی لبنان، 43 بازی ملی انجام داد و 18 گل ملی نیز با پیراهن این تیم به ثمر رساند.

نکته‌ی جالب آن است که او در سال 2003 به همراه مهدی مهدوی‌کیا موفق شد جام حذفی آلمان را با پیراهن هامبورگ فتح کند.    

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها