کد خبر: ۱۲۱۹۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۰۳ فروردين ۱۳۹۲
به بازیکنان گفته شده که آنها می توانند بعد از 13 به در مبالغی را دریافت کنند اما آنها مثل همیشه خیلی به دریافت این پول امیدوار نیستند.
سال بد مالی استقلالی جماعت با دلخوری آنها به پایان رسید. آنها که انتظار داشتند در پایان سال دریافتی هرچند مختصر از باشگاه داشته باشند، در نهایت به آرزوی خود نرسیدند .این در حالی بود که وزارت ورزش 500 میلیون تومان به استقلال کمک مالی کرده بود.رقمی که در مقابل مطالبات بازیکنان این تیم در حد صفر به حساب می آید.
 بنا به گزارش خبرنگار سایت گل، این پول از آنجا دست بازیکنان استقلال را نگرفته که فتح الله زاده اصرار داشته مبلغ باید به حساب باشگاه سپاهان واریز شود که در موضوع رینالدو از حساب ارزی خود در ای اف سی به باشگاه استقلال کمک کرده است و حالا در آستانه سال جدید، موعد پرداخت این مبلغ رسیده بود. ضمن اینکه خود باشگاه سپاهان هم که به هرحال مثل همه تیم های ایرانی با مشکلات دست و پنجه نرم می کند، پیگیر دریافت این مبلغ بود.
جالب اینکه بخشی از 500 میلیون اهدایی وزارت، به رفع و رجوع مشکلات مالیاتی مجتبی جباری اختصاص داشته تا این بازیکن بتواند در اردوی دوبی و بازی کویت تیم ملی را همراهی کند. بدهی جباری به اداره مالیات، حدود 150 میلیون تومان بود که ساعاتی قبل از پرواز این بازیکن به دوبی به حساب مالیاتی ها ریخته شد تا این بازیکن پاسپورتش را از اداره مالیات پس بگیرد.
در حال حاضر به بازیکنان گفته شده که آنها می توانند بعد از 13 به در مبالغی را دریافت کنند اما آنها مثل همیشه خیلی به دریافت این پول امیدوار نیستند. با این حال در صورت افزایش موج اعتراضات به عدم دریافت مطالبات مالی، وزارت ورزش به عنوان متولی این باشگاه باید دست به کار بشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها