کد خبر: ۱۲۱۷۵۴
زمان انتشار: ۱۶:۲۳     ۲۹ اسفند ۱۳۹۱
تراکتور باخت و تونی در کنفرانس بعد از بازی در جمع خبرنگاران گفت " ما به مدیریت باختیم " ... اما واقعا چه اتفاقی افتاده بود؟
سایت گل -  تراکتور باخت , خیلی هم بد باخت , خیلی هم مشکوک باخت ... چیزی که در بازی با ذوب آهن دیگر تیم اصفهانی نمونه ای دیگر از آن را دیده بودیم .
به گزارش گل ،  تراکتور باخت و تونی در کنفرانس بعد از بازی در جمع خبرنگاران گفت " ما به مدیریت باختیم " ولی بحث در این مورد زیاد است و صحبت های زیادی در مورد اتفاقات قبل از بازی نقل می شود؛همان چه که تونی به آن اشاره می کند:مدیریت  ...
 ماجرا از جایی شروع می شود مدیران باشگاه پس از آنکه مبلغ 500 دلار در قطر به بازیکنان به عنوان پول توجیبی پرداخت می کنند ،  دو ساعت مانده به شروع دیدار و در رستوان هتل و در حین صرف نهار , مسئولان تیم وارد سالن غذاخوری شده و از بازیکنان درخواست امضاء کردن رسید 500 دلار پرداختی در قطر را می کنند که این مسئله با ناراحتی بازیکنان مواجه می شود .
 تونی نیز در حمایت از بازیکنان خود می گوید : قبل از هر دیداری بازیکنان روی دیدار تمرکز می کنند وخود دادن پول کار غیر حرفه ای است چه برسد رسید پولی را که 10 روز پیش داده اید را بگیرید ! مگر بازیکنان فرار می کنند که می خواهید دو ساعت مانده به شروع این بازی حساس رسید بگیرید؟
تونی عصبانی سپس رسیدها را گرفته و در اعتراض به این کار با کاغذها کاری می کند که جدیدا بعضی بازیکنان در اعتراض به فحاشی ها انجام می دهند!
 اما جالبتر از همه صحبتهای علویی مدیرروابط عمومی باشگاه در جمع خبرنگاران است  : ما 500 دلار در قطر به بازیکنان دادیم و قبل از بازی به هتل رفتیم تا در سالن غذاخوری رسید آن را بدهیم امضاء کنند و این کاری هست که ما همیشه می کنیم و بازیکنان امضاء کردند ولی این برادر ( تونی ) آمد و حرکتی کرد که نباید می کرد و کاری ندارم با کاغذها چه کاری کرد و به کجایش کوبید ولی کار زشتی کرد که نباید می کرد و حالا آمده است تقصیر ها را می اندازد گردن باشگاه که چرا رسید ها را الان آورده است " گده " آخه به تو چه که چرا الان آورده است ؟ باشگاه پول داده باید رسید بگیرد!
حالا بگردید دنبال علت شکست ؛باختی که تراکتور را ناک اوت کرد. آنها واقعا چه اتفاقی برایشان افتاده بود که بعد از 4 سال در دوبازی متوالی شکست خوردند؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها