کد خبر: ۱۲۱۶۹۸
زمان انتشار: ۲۱:۰۱     ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
به بازیکنان گفتم این باخت را فراموش کنندو در ایام عید کنار خانواده به فوتبال فکر نکنند. ما حرفه ای هستیم و باید به خوبی به کارمان ادامه دهیم.

سایت گل-تراکتورسازی امروز در یکی از مهم‌ترین دیدارهای فصل خود شکست را پذیرفت، آن‌هم در خانه، در یادگار امام جائی‌که شاگردان اولیویرا سابقه‌ی شکست در آن را در کارنامه نداشتند.

بازی چطور بود ؟

این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی داشت. نمی خواهم باخت را توجیه کنم. سپاهان از ما خیلی بهتر بود و امروز اصلا روز ما نبود. بر خلاف بازی رفت که تراکتور بهتر بود امروز نتوانستیم بازی خوبی انجام دهیم.

به قهرمانی فکر می‌کنید؟

نباید به حواشی که اطراف تیم وجود دارد توجه کنیم. باید با قدرت به کارمان ادامه دهیم چون هنوز شانس قهرمانی داریم. باید با قدرت به کارمان ادامه دهیم و همچنان با انگیزه باشیم. تیم 4 روز تعطیل می شود و از سوم فروردین برای بازی با داماش استارت می زنیم.

عملکرد بازیکنان تراکتور ؟

اگر قانون فوتبال به من اجازه می داد امروز 7 بازیکن را تعویض می کردم چون اصلا از عملکرد آنها راضی نبودم. امروز وزش باد هم به نفع سپاهان بود. اگر نیمه اول با نتیجه 2 بر یک به پایان می رسید می توانستیم جبران کنیم اما وقتی بازی 3  بر صفر شد دیگر همه چیز برای ما به پایان رسید.

در 15 دقیقه پااینی صاحب توپ و میدان بودیم اما فقط توانستیم یک گل را جبران کنیم. به بازیکنان گفتم این باخت را فراموش کنندو در ایام عید کنار خانواده به فوتبال فکر نکنند. ما حرفه ای هستیم و باید به خوبی به کارمان ادامه دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها