کد خبر: ۱۲۱۶۹۴
زمان انتشار: ۲۰:۵۷     ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
کی روش حرف زیبایی زد که بازیکنان ایرانی به دنبال این هستند تا سوت داور به صدا در آید و بروند چرخی بزنند،آبی بخورند و در زمین راه بروند
سایت گل - از قبل از بازی هم پیش بینی می شد که مجتبی جباری در پیاین این مسابقه طغیان کند. او بعد از یک نیمه نیمکت نشینی به میدان آمد و حتی می توانست نتیجه بازی را عوض کند اما موفق نشد. با این حال مجتبی در بین خبرنگاران حرفهایش را زد.
به گزارش گل ،  مجتبی جباری پس از تساوی تیمش مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت:پیش از هر سؤالی باید بگویم که حرف های مهمتری برای گفتن دارم.بازی خوبی بود و همه بازیکنان از جان مایه گذاشتند اما برخی حقایق را باید گفت مانند اینکه بازیکنان جوان ما به دنبال یک میلیون و دو میلیون هستند و مدام برای یکدیگر پول کارت به کارت می کنند.
 وی افزود:پس از بازی با العین نتوانستم به تمریناتم بپردازم زیرا به دنبال کارهای پاسپورتم هستم و مشکل مالیاتی دارم.در واقع باید بگویم تا همین امروز ممنوع الخروج بودم و وکیلم به دنبال کارهای دیگرم است. جباری درباره شرایط روحی روانی بازیکنان گفت:باید شرایط روحی روانی به گونه ای باشد که بتوانیم تمرکز کنیم و حداقل استراحت مناسبی داشته باشیم.در حال حاضر برخی از بازیکنان 10،20 درصد هم نگرفته اند.باید بازیکنان اینقدر پول داشته باشند که گذر زندگی برای آنها آسان باشد یا نه؟دو گلر جوان ما که در کمپ زندگی می کنند بیایید ببینید در چه وضعی هستند که حتی در زمستان ها با کاپشن و کلاه می خوابیدند. کمپ حتی تا مدتی قبل یک بخاری هم نداشت و بازیکنان با یکدیگر پول گذاشتند و بخاری خریدند.با توجه به تمام این مسائل باید بگویم هواداران نباید توقع بی جا داشته باشند.ما هم نمی دانیم چه کسی باید پول های مارا بپردازد اما هر شخصی که هست فعلا خبری از پول نیست.
 جباری در پاسخ به این پرسش که با توجه به عدم حضور در تمرینات توقع نداشتیم که در ترکیب هم باشید،اظهارداشت:برای حضور نداشتن در تمرینات هیچ کس به من خرده نمی گیرد زیرا می دانند که یا در اداره مالیات هستم و یا در اداره گذرنامه.وقتی می خواستیم به قطر برویم مشگل خروجی ام برطرف شد اما می دانستم موقتی است و می خواهند از سرشان باز کنند.
هافبک تیم استقلال با اشاره به صحبت های کی روش گفت:کی روش حرف زیبایی زد که بازیکنان ایرانی به دنبال این هستند تا سوت داور به صدا در آید و بروند چرخی بزنند،آبی بخورند و در زمین راه بروند.آیا واقعا استقلال در حدی بود که بخواهد با این تیم مساوی کند؟اندازه ما بازیکنان و کادر فنی در همین حد بود و دیگر تمرکز و انرژی نداریم که در زمین بگذاریم.مردم هم باید بدانند که اوضاع چگونه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها