کد خبر: ۱۲۱۵۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
مهاجم تیم پرسپولیس به شکل عجیبی اردوی تیمش را ترک کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ هادی نوروزی عصر پنجشنبه در فهرست تیمش در بازی با مس کرمان حضور داشت اما روز جمعه، قرار گرفتن نام فقط 17 بازیکن در لیست ارائه شده به خبرنگاران، باعث به وجود آمدن پرسش هایی شد و  نمایندگان رسانه های گروهی بروز برخی اتفاقات را محتمل دانستند.


شک خبرنگاران وقتی به یقین تبدیل شد که اول گل محمدی پس از بازی گفت که از دیدش نوروزی اخراج شده است و بعد شیرینی تاکید کرد این بازیکن در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته است.


داستان اما از روزی آغاز شد که نوروزی از تعویضش در بازی با راه آهن ناراحت شد. او در طول هفته در چند نوبت نسبت به این مساله ابراز ناراحتی کرد و به برخی اعضاي کادر فنی هم این موضوع را گفت. آنچنان که گلایه های نوروزی به گوش سرمربی تیم هم رسید و این، آغازی بود بر اختلاف میان این دو.


مهاجم تیم پرسپولیس پیش از آغاز جلسه فنی روز جمعه، با گل محمدی دچار اختلاف نظر شد و دقایقی بعد، حاضران صحنه ای را دیدند که نشان می داد هادی نوروزی، ساکش را بردوش انداخته و در حال ترک هتل المپیک است.


این دقیقا نظری بود که گل محمدی داشت: نوروزی سریعا اردو را ترک کند.


موضوع بلافاصله توسط سعید شیرینی؛ سرپرست پرسپولیس به مدیرعامل باشگاه اطلاع داده شد و رویانیان ساعتی بعد در جمع سرخپوشان بود. او به استادیوم آزادی رفت. با برخی بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست آرامششان را حفظ کنند و به فکر بازی با مس باشند.


مدیرعامل پرسپولیس اما پس از همین بازی، انتقادات تندی را از وضعیت فعلی تیمش بیان کرد. او به صراحت گفت: «از کادر فنی و بازیکنان ناراحت و ناراضی هستم و این فرصت‌سوزی‌ها به اعتبار پرسپولیس لطمه می‌زند و قابل جبران نیست.»


تعداد بازیکنان ناراضی در اردوی پرسپولیس هر روز بیشتر از قبل می شود. هفته قبل بود که امیر حسین فشنگچی در برنامه زنده باشگاه از شبکه دو گفت که از نیمکت نشینی ناراحت است. محمد نوری نيز در گفتگویی با یکی از رسانه ها تاکید کرده بود که بازیکن نیمکت نشین نیست و عادل کلاه کج هم از شرایط خود ابراز نارضایتی کرده بود. صحبت از ناراحتی محسن بنگر و رضا نورمحمدی هم هست.


وضعیت مهدی مهدوی کیا هم که مشخص است. او که پس از هفته ها نیمکت نشیننی در کمال متانت، راه دوم را برگزید و خودش رفت اما آیا واقعا قرار است از پرسپولیس فعلی همه ناراضیان بروند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها