کد خبر: ۱۲۱۳۹۸
زمان انتشار: ۰۰:۴۴     ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
یکی از رهبران انقلاب 14 فوریه با اشاره به دو ساله شدن اشغال کشورش از سوی نظامیان سعودی تصریح کرد: هر چه این انقلاب طولانی‌تر می‌شود وحشی‌گری اشغال‌گران سعودی برای مهار انقلاب بحرین نیز شدت بیشتری به خود می‌گیرد.

شیخ "صادق الجمری" یکی از رهبران انقلاب14 فوریه در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل فارس، با هدف‌دار خواندن تمامی عملیات‌های نظامیان آل‌خلیفه و آل‌سعود علیه ملت بحرین اظهار داشت: از نمونه‌های بارز این عملیات‌ها می‌توان به زیر گرفتن تظاهرکنندگان و تکه‌تکه کردن اجساد آنان با استفاده از خودروهای تویوتا اشاره کرد.

وی عملیات‌ ذکر شده را بخش کوچکی از فعالیت‌های سرکوبگرانه نظامیان سعودی در بحرین برشمرد و تصریح کرد: از زمان ورود نیروهای اشغالگر سعودی، نیروهای موسوم به سپر الجزیره و نیز نیروهای ژاندارمری اردن به خاک بحرین، جنایات جنگی بسیاری علیه ملت بحرین رخ داده و موجی از قتل‌عام و نسل‌کشی از سوی نظامیان ذکر شده به راه افتاده است که زبان از بیان جزئیات این بی‌رحمی‌ها عاجز است.

این رهبر انقلاب 14 فوریه همچنین به اعدام‌های سریالی و دستگیری رهبران و معارضان و مخالفان بحرینی اشاره کرد و گفت: نظامیان عربستانی به فرمان کاخ سفید و انگلیس و صهیونیست‌ها ملت بحرین را با فجیع‌ترین اقدامات ضد بشری به خاک و خون کشیده‌اند اما هیچ یک از نهادهای بشری در قبال این جنایت‌ها اعتراضی از خود نشان نداده و حکمی در خصوص توقف جنایات نظامیان سعودی در بحرین صادر نکرده‌ است.

الجمری با محکوم کردن سکوت نهادهای مدعی حقوق بشر در قبال جنایت‌های آشکار اشغالگران سعودی خاطر نشان کرد: با وجود همه این وحشی‌گری‌ها و اقدامات ضد انسانی سیل انقلاب ملت بحرین همچنان پر جوش و خروش به پیش می‌رود تا زمانی که لحظه خروج اشغالگران و سرنگونی نظام آل‌خلیفه فرا رسد.

وی شکنجه‌های زندانیان و قتل و خونریزی نظامیان عربستانی در بحرین را پدیده‌ای قرون وسطائی توصیف کرد و گفت: قتل، خونریزی، اعدام و شکنجه گروه‌های مختلف جامعه و به ویژه کادر آموزشی و پزشکی و نیز تخریب اماکن مذهبی، مساجد، حسینیه‌ها، مقبره‌ها و حتی سوزاندن قرآن‌ها از جمله فجایعی است که تاکنون برای سرکوب هیچ انقلاب مسالمت‌آمیزی به کار گرفته نشده است.

این رهبر انقلاب 14 فوریه با اعلام اینکه ملت بحرین با وجود همه این ددمنشی‌ها به مقاومت و جانفشانی ادامه می‌دهد تصریح کرد: مقاومت و جانفشانی تنها راه رویارویی با اشغال‌گران سعودی و اخراج آنان از کشور است و به یاری خدا این امر محقق شده و بحرین از لوث اشغالگران و ظالمان پاک و پاکیزه خواهد شد.

الجمری، درخواست آل‌خلیفه از عربستان سعودی برای اشغال بحرین را فاقد وجاهت قانونی توصیف کرد و گفت: نظام آل‌خلیفه که خود به واسطه استبداد و دیکتاتوری مشروعیت خود را نزد ملت بحرین از دست داده اکنون به موازات تحویل کشور به نظامیان سعودی نسبت به تصویب قوانینی اقدام کرده است تا به این وسیله سرکوب و کشتار معترضان را شدت بیشتری ببخشد.

وی استفاده نظامیان سعودی از سلاح‌های سنگین در مواجهه با مردم بی‌سلاح و بی‌دفاع بحرین را محکوم کرد و از مجامع بین‌المللی خواست تا نسبت به متوقف ساختن اقدامات ددمنشانه نظام آل‌سعود در به خاک و خون کشیدن ملت بحرین اقدام عاجلی انجام دهند.

این رهبر انقلاب 14 فوریه در ادامه با تاکید بر اینکه طبق وعده الهی پیروزی همواره با مظلومین و ستمدیدگان است تصریح کرد: ملت بحرین نیز با امید به تحقق وعده‌های الهی به پیش می‌رود تا سرنگونی آل‌خلیفه و خروج اشغالگران سعودی از بحرین را به جشن بنشیند.

الجمری، برپایی جشن پیروزی انقلاب بحرین در میدان اللؤلؤة منامه – که توسط آل خلیفه تخریب شده است - را آرمان تک تک آحاد ملت بحرین دانست و خاطر نشان کرد: تحقق این خواسته و آرمان چیزی است که ملت بحرین به خاطر آن خون‌ها داده و ارزش‌های بسیاری را از دست داده است.

وی در ادامه ملت بحرین را به هوشیاری در برابر توطئه‌های بیگانگان و مزدوران فراخواند و گفت: توطئه‌چینان در تلاشند تا مخالفان و انقلابیون بحرینی را مزدور معرفی کرده و به این روش شعله‌های انقلاب بحرین را خاموش سازند.

این رهبر انقلاب 14 فوریه بار دیگر با تاکید بر اینکه رژیم آل‌خلیفه باید سرنگون شود افزود: با وجود تمامی توطئه‌ها و کشتار مردم بی‌دفاع انقلاب بحرین همچنان پر توان ادامه دارد؛ چرا که ملت بحرین عزم خود را جزم کرده است و تا تحقق اهداف خود از پای نمی‌نشیند.

الجمری در ادامه آمریکا و صهیونیست‌ها را شریک بلامنازع منامه در قتل‌عام ملت بیگناه بحرین خواند و تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی هر کدام مصالح و منافعی را در بحرین دنبال می‌کنند از این رو سرنگونی آل‌خلیفه را به مصلحت خویش نمی‌بینند و در تلاش هستند تا به ادامه حکومت این نظام دست‌نشانده و غیرمشروع کمک کرده و منافع خود را در این بخش از خاورمیانه و در حاشیه خلیج فارس تامین و تضمین نمایند.

وی با تاکید بر اینکه نگرانی آمریکا از بابت ناوگان پنجم دریایی‌اش در بحرین است اظهار داشت: ایالات متحده به خوبی می‌داند هر حکومت دیگری غیر از آل‌خلیفه سر کار بیاید به هیچ وجه با ادامه حضور آمریکا در آب و خاک بحرین موافقت نخواهد کرد.

این رهبر انقلاب14 فوریه به خواسته‌های ملت بحرین بعد از سرنگونی نظام آل‌خلیفه اشاره کرد و گفت: ملت بحرین نظامی می‌خواهد که حاکمیت پلیسی و تروریسم سیاسی در آن راه نداشته باشد و بدون دخالت ابرقدرتهای استکباری مانند آمریکا و کشورهای غربی بنا نهاده شود و به طور مستقل و با رای مستقیم مردم روی کار آمده و به دور از دخالت‌های غرب و شرق عالم اداره شود.

الجمری، دخالت کشورهای غربی را مانع بزرگی بر سر راه تحقق اهداف و آرمان‌های ملت بحرین توصیف کرد و اظهار داشت: با وجود همه این دخالت‌ها ملت بحرین به راه و مسیر خود اعتقاد راسخ دارد و آماده است تا با حضور مداوم در میدان شهدا با شهدای انقلاب به تجدید عهد و پیمان بپردازد و در صورت کشته شدن تک تک آحاد جامعه از پای ننشیند تا زمانی که سرنگونی آل‌خلیفه و خروج اشغالگران سعودی از بحرین به طور کامل محقق شود.

وی با تاکید بر اینکه رهایی ملت بحرین از نظام استبدادی و دیکتاتوری محقق خواهد شد خاطر نشان کرد: آنچه ملت بحرین به دنبال آن است با صبر و سعه صدر به دست می‌آید چرا که آینده روشنی در پیش روی ملت بحرین قرار گرفته است و این آینده روشن طبق وعده‌های الهی قطعا از آن ملت ستمدیده بحرین خواهد شد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها