کد خبر: ۱۲۱۳۷۸
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
افشین ناظمی:
به هیچ وجه زیر بار این تصمیم نمی رویم.ما در رشت میزبان پرسپولیس هستیم و برای برد در این بازی برنامه داریم.با این وجود اولویت ما نتایج خوب در لیگ برتر است
سایت گل - افشین ناظمی پس از بازی دو تیم داماش گیلان و گهر دورود که در ورزشگاه تختی شهرستان دورود لرستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: امروز بازیکنان تیم داماش گیلان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. وی با اشاره به اینکه تیم گهر نیز یک بازی خوبی را ارائه داد، افزود: به بازیکنان تیم داماش تبریک می‌گویم آنها امروز با تمام توان به میدان آمدند و این سه امتیاز را از آن خود کردند.

ناظمی خاطرنشان کرد: امروز در این بازی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که حاشیه را از تیم داماش گیلان دور کنیم زیرا قبل از بازی، بازیکنان این تیم حاشیه‌هایی را در ذهن خود می‌پروراندند. سرمربی تیم داماش گیلان خاطرنشان کرد: امروز شاهد بازی قابل قبولی از دو تیم به خصوص تیم داماش گیلان بودیم و تیم گهر نیز در این دیدار خوب حاضر شد. .وضعیت ما پیش از این مسابقه در جدول مطلوب نبود و تلاش می کردیم تا از منطقه خطر فرار کنیم. بنابراین به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشتیم و خوشحالم با یک بازی هدفمند به برتری رسیدیم.در نیمه اول بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم اما در نیمه دوم گهر بهتر از ما بود.

وی درباره اینکه گهر به احتمال زیاد سقوط می کند عنوان کرد:حیف است که گهر سقوط کند.رفتار تماشاگران این تیم امروز خیلی خوب بود.امیدوارم گهر در لیگ برتر بماند.طرفداران گهر فرهنگ خوبی را در بازی امروز از خود نشان دادند و به راستی دورود پایتخت فرهنگی ایران است. امروز ما در ورزشگاه تختی دورود شاهد تشویق همه‌جانبه تماشاگران دورودی از تیم خود بودیم و در حقیقت این تماشاگران هیچگونه ناسزایی را علیه تیم ما ندادند که باید ار آنها تقدیر و تشکر کرد.

ناظمی درباره اینکه امیر عابدینی گفته اگر پرسپولیس پول بدهد حاضر است بازی نیمه نهایی جام حذفی در تهران برگزار شود گفت:به هیچ وجه زیر بار این تصمیم نمی رویم.ما در رشت میزبان پرسپولیس هستیم و برای برد در این بازی برنامه داریم.با این وجود اولویت ما نتایج خوب در لیگ برتر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها