کد خبر: ۱۲۱۳۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
کارشناس فوتبال گفت: با توجه به اينکه امسال ليگ پرباري نداشتيم تيم ملي کار دشواري خواهد داشت.
بيژن ذوالفقار‌نسب در خصوص دعوت شدن دانيل داوري به تيم ملي و عدم دعوت رحمتي عنوان کرد: به هر حال اين نظر رحمتي بوده که خود تصميم گرفت در تيم ملي حاضر نشود من هم ترجيح مي‌دهم درباره او صحبت نکنم. درباره داوري هم بايد اجازه دهيم تا آزمايش شود و در بازي خود را نشان دهد.

به گزارش فارس: وي افزود: اکثر بازيکناني که در اين دوره به تيم ملي دعوت شدند سابقه حضور در تيم ملي را دارند و شايد هر مربي ديگري باشد از مجموع 23 بازيکن دعوت شده در 20 نفر توافق وجود داشته باشد. بازيکنان باتجربه‌اي هستند که اميدوارم بتوانند موفق ظاهر شوند.

اين کارشناس فوتبال با اشاره به اينکه امسال ليگ پرباري وجود نداشت افزود: با توجه به مشکلات باشگاه‌ها، عدم تعهد نسبت به بازيکنان، نارضايتي بازيکنان، عدم انجام بازي‌هاي خوب، فشردگي بازي‌ها، تعطيلات مکرر و مواردي از اين قبيل باعث شد تا ليگ خوبي نداشته باشيم و به همين دليل تيم ملي نيز کار سختي در پيش رو خواهد داشت. در همه جا اينگونه است که داشتن ليگ خوب تيم ملي خوبي را هم تشکيل خواهد داد.

ذوالفقار‌نسب درباره لژيونر‌هاي تيم ملي تصريح کرد: شجاعي اگر آماده باشد مي‌تواند در تيم ملي موثر ظاهر شود. دژآگه هم که سرآمد همه آنهاست و اميدوارم که بتواند خود را به خوبي نشان دهد. ساير بازيکنان هم بايد نمايششان درون زمين ديده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها