کد خبر: ۱۲۱۳۳۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
عارف با بیان اینکه اصلاحات مرامنامه‌ای مصوب ندارد، سیدمحمد خاتمی را رهبر اصلاحات دانست و گفت: اگر در سال 84 رهبری اصلاحات فعال عمل می‌کرد، در انتخابات آن سال اصلاح‌طلبان شکست نمی‌خوردند.
به گزارش 598 به نقل از مشرق، محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات در دیدار جمعی از فعالان دانشجویی دانشگاه‌های گرکان، شیراز، اراک و جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران در پاسخ به نگرانی برخی از دانشجویان در خصوص انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت: این نگرانی و دغدغه همه ماست، فضای دانشگاه‎ها در کمتر از 3 ماه مانده به انتخابات به صورت غیرقابل قبولی بی‌تحرک و بی‌رمق است و یکی از دلایل اصلی آن، برخوردهای حذفی با فعالان دانشجویی است.
 
عارف در واکنش به انتقاد دانشجویان نسبت به برخوردهای صورت گرفته در حوادث انتخابات سال 88 با فعالان سیاسی و  دانشجویان گفت: اگر در انتخابات حضور پیدا کنم و پیروز شوم، زمینه‌ای را فراهم می‌کنم که مسائل سال 88 در یک فضای باز در دانشگاه‌ها تحلیل شود تا با آسیب‌شناسی آن، راه برای جلوگیری از تکرار اینگونه حوادث تبیین شود.
 
وی با تاکید بر اینکه انتخابات را باید فرصتی برای بازگرداندن اعتماد عمومی بدانیم، اظهار داشت:کنار کشیدن و عافیت‌طلبی، پاک کردن صورت مساله است و راه‌حلی برای مشکلات کشور نیست. علی‌رغم تمام بی‌مهری‌هایی که به اصلاح‌طلبان شده است، معتقدم هیچ راهی جز حضور قوی در انتخابات وجود ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها