کد خبر: ۱۲۱۳۲۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: تلخ‌ترين پيروزي تيمم مقابل صنعت نفت رقم خورد.
مجتبي تقوي پس از پيروزي سه بر صفر سايپا مقابل صنعت نفت عنوان کرد: با سلام و درود به ارواح پاک شهدا بايد بگويم که اين تلخ‌ترين پيروزي سايپا بود. ما نشان داديم که فوتبال شرافتمندانه و سالمي را انجام داديم. جامعه فوتبال بايد به اين بازي افتخار کند.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: اگر اجازه دهيد براي اولين بار براي تيم حريف صحبت کنم. بازيکنان صنعت نفت خشن و عصبي بازي مي‌کردند زيرا تا حدودي اين تيم شرايط نامساعدي دارد اما کمي عصبي بودند. بازيکنان نفت خوب جنگيدند و دويدند. اتفاقات به نحوي رقم خورد که ما از آن بهره برديم.

سرمربي تيم سايپا خاطرنشان کرد: روند جوانگرايي ما کم کم جواب مي‌دهد اما باز هم اشتباهات فاحشي انجام مي‌دهيم که بازيکنان صنعت نفت نتوانستند در اين ديدار از آن استفاده کنند. به بازيکنانم گفته بودم در کجاي ايران مي‌خواهم بازي کنم. فوتبال بخش کوچکي از زندگي ما است. بيشتر زندگي ما مربوط به اخلاق است.

تقوي با ابراز گلايه از بازيکنان صنعت نفت يادآور شد: برخي بازيکنان صنعت نفت در برخي صحنه‌ها ناجوانمردانه بازي مي کردند و بي‌دليل و عمدا روي پاي بازيکنان ما مي‌رفتند. اينجا آبادان است و مردم با فوتبال آشنا هستند. برد و باخت هميشه وجود دارد اما مهمتر از آن رعايت اخلاق است. مهمتر از سه امتياز امروز رعايت اخلاق حرفه‌اي گري بود.

سرمربي سايپا تصريح کرد: در اين شهر افراد با اخلاقي چون دهداري وجود دارندکه مهمترين رنسانس را در فوتبال ايران به وجود آورد. همگي بايد از اين آموزگار بزرگ و کم‌نظير آموزش بگيريم هر چند شرايط سختي وجود داشته باشد. اما بايد رعايت اصل اصول وجود داشته باشد. اميدوارم مردم آبادان از بازي فوتبال سايپا لذت برده باشند.

وي درباره اينکه در اين ديدار کنار خط حاضر نشده بود، گفت: من به مردم و هواداران آباداني احترام گذاشتم و به بازيکنانم گفته بودم که بدانند در کجاي ايران فوتبال بازي مي‌کنند. مردم اين شهر با فوتبال آشنايي دارند و بازي انجام دهند که در شان آنها باشد.

تقوي درباره اينکه بازيکنان سايپا هم نسبت به داور اعتراض داشتند، عنوان کرد: من از صحنه‌ها دور بودم و اين اتفاقات را نديدم اما اگر چنين موردي رخ داده عذرخواهي مي‌کنم. اينکه شما مي‌گوييد براي اولين بار است اين اعتراض‌ها صورت مي‌گيرد بايد بگويم اين گونه نيست. در بازي‌هاي متعددي اعتراض‌ها انجام شده است. ما از اين مسائل لطمه خورديم. به همين دليل در 4 بازي 10 نفره شده‌ايم. بايد جلوي اشتباهات خودمان را بگيريم نه اينکه به تيم حريف کاري داشته باشيم.

وي افزود: ادعاي اخلاق مداري ندارم اما به بازيکنانم هميشه گوشزد مي‌کنم اين امر را رعايت کنند. ما در زمين فقط کاپيتان تيم‌مان با داور صحبت مي‌کند و اگر موردي هم باشد‌، حتما جلوي بازيکنان به من گوشزد مي‌کند. خدا را شکر امروز برديم اما دليلي نمي‌شود که در مورد هر چيزي صحبت کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها