کد خبر: ۱۲۱۳۲۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت: بعد از اخراج دو بازيکن، کارمان سخت شد و به همين خاطر دو مدافع را به زمين فرستادم تا توپ‌ها را دفع کنند.
صمد مرفاوي در مورد پيروزي 2 بر يک تيمش مقابل آلومينيوم هرمزگان گفت: در 10 دقيقه اول بازي خوبي انجام داديم و چند موقعيت گل به دست آورديم اما رفته رفته بازي‌مان شکل خوبي پيدا نکرد و در نيمه اول يک بر صفر بازنده شديم. در نيمه دوم حفظ توپ کرديم و سعي داشتيم از ضد حملات بهره ببريم هدفمان عمق دفاع آلومينيوم بود. در نهايت به آن چيزي که دوست داشتيم رسيديم.

به گزارش فارس، وي در مورد اخراج دو بازيکن تيمش عنوان کرد: بعد از اخراج‌ها کارمان سخت شد و مجبور شديم دفاعي‌تر کار کنيم. نتوانستيم آن کاري را که بايد انجام دهيم و به همين خاطر دو بازيکن را خارج کرديم و به جاي آنها دو مدافع به زمين فرستاديم تا توپ‌ها را دفع کنيم. اين پيروزي را به مردم قم تقديم مي‌کنم و اميدوارم در سال 92 نتايج بهتري کسب کنيم.

مرفاوي در مورد اينکه ميلاد نوري به دليل نزدن پنالتي ناراحت بود، عنوان کرد: اين طبيعي است که هر بازيکني دوست داشته باشد گل بزند اما بايد بر احساسات خودش غلبه کند وظيفه ما اين است که بازيکنمان را کنترل کنيم و با توجه به شرايطي که ميلاد نوري داشت، تصميم گرفتيم پنالتي را اکبر صادقي بزند. ميلاد بايد به فکر تيم باشد، او را در کنار خط صدا کردم و با صحبتي که انجام دادم درخواست کردم رفتارش را کنترل کند.

سرمربي صباي قم يادآور شد: بايد در ادامه مسابقات باز هم به پيروزي برسيم تا در جايگاه بهتري قرار بگيريم، تاکنون با هيچ تيمي صحبتي انجام ندادم و تا آخر فصل در خدمت صبا هستم. از لحاظ اخلاقي و عرفي فقط به تيم خودم فکر مي‌کنم و تمام تمرکزم روي صبا و مردم قم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها