کد خبر: ۱۲۱۲۰۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
در پی تصویب کلیات طرح اصلاح مواد 26 و 73 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، به پیشنهاد محمدرضا باهنر و رای نمایندگان جلسه علنی مجلس در نوبت بعدازظهر نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح مواد 26 و 73 قانون تشکلیات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران محمدرضا باهنر پیشنهاد داد: با تصویب کلیات طرح مذکور و سخنان سخنرانان مشخص شد بیشترین انتقادات به ماده یک، طرح فوق وارد است و تصویب سایر مواد طرح ضروری است.

رئیس جلسه افزود: پیشنهاد می‌کنیم برای تعیین طرح اصلاح مواد 26 و 73 قانون تشکلیات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران جلسه بعدازظهر مجلس از ساعت 14 تا 16 تشکیل شود تا این طرح همین امروز بررسی و تعیین تکلیف شود، در این صورت وزارت کشور و سایر مراجع برگزار کننده انتخابات قانون جدید را باید اجرا کنند.

وی افزود: جلسه امروز کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز منتفی خواهد بود.

از 213 نماینده حاضر در جلسه 111 نفر با این پیشنهاد موافقت کردند، بنابراین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی از ساعت14 تا 16 بعدازظهر امروز تشکیل خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها