کد خبر: ۱۲۱۱۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
مدافع نفت تهران با اعتقاد بر اينکه جدايي‌اش از استقلال فني نبوده است، مي‌گويد، استقلال برابر نفت کار سختي خواهد داشت.
ميثم حسيني درباره ديدار استقلال و نفت تهران گفت: بازي بسيار سختي براي هر دو تيم است و مطمئنم قلعه‌نويي مي‌داند بازي سختي را برابر نفت پيش رو دارد. با شناختي که از آقاي قلعه‌نويي دارم مي‌دانم که در تمرين‌ها حتمال اين مسئله را به بازيکنان گوشزد مي‌کند که نفت حريف دست و پا بسته‌اي برابر استقلال نيست و مطمئن باشيد يقه استقلال را مي‌گيريم.

به گزارش ايسنا ، او در پاسخ به اين سوال که آيا به سمت نيمکت استقلال پيش از شروع بازي خواهد رفت، گفت: استقلال را به خاطر خودش دوست دارم و براي عرض ادب و اجازه و ديدن رفقاي استقلالي به سمت نيمکت استقلال خواهم رفت. البته با اين کار به هواداران استقلال هم احترام مي‌گذارم.

مدافع نفت تهران در ادامه از جدايي اش در نيم فصل از استقلال گفت و افزود: من در اين رابطه پيش دوستانم هم صحبت نکردم و هميشه به نظر مربي احترام مي‌گذارم. زماني که به استقلال آمدم مظلومي سرمربي بود و همه مي‌گفتند نمي‌توانم در اين تيم موفق شوم. استقلال تيم بزرگي بود و من خيلي تلاش کردم تا خودم را در آن اثبات کنم.

حسيني افزود: در استقلال آقايان هنکه، مظلومي، حجازي و فريبا براي من بسيار زحمت کشيدند تا من در آن سال راه بيفتم. با آمدن قلعه‌نويي در ترکيه مچ پايم شکست و هفت هفته از ليگ را از دست دادم. در نخستين بازي امسال برابر راه آهن به ميدان رفتم، با دو گلي که در آن ديدار زدم، پيروز شديم و در آن ديدار يک پاس گل هم دادم. ولي باور کنيد خودم هم نمي‌دانم دقيقا چه شد که از استقلال خارج شدم. من در ليست نقل و انتقالات نبودم و از اين بابت مطمئنم. مردم و کادر فني از عملکرد هم‌پستي من راضي نبودند و او از من با فاصله‌اي خيلي زياد برتر نبود. مگر مي‌شود ميثم حسيني فصل قبل که پديده‌ي ليگ بود به يک باره آنقدر ضعيف باشد؟

او در ادامه افزود: من با فتح‌الله‌زاده چند هفته پيش از پايان نيم فصل صحبت کردم و ايشان به من گفت تو در ليست مازاد استقلال نيستي. 7 بازي براي استقلال کردم که 6 بازي را برديم و يکي را به فولاد باختيم. اين را مطمئنم که دليل کنار گذاشتن من از استقلال فوتبالي نبود. من براي اين فصل برنامه داشتم که به تيم ملي برسم. در نيم فصل 10 پيشنهاد از تيم‌هاي ليگ برتري داشتم. بگذاريد بگويم از پرسپوليس ، سپاهان، تراکتور، صبا و فولاد پيشنهاد داشتم. شما به من بگوييد آيا اينقدر بد بوده‌ام که اين تيم‌هاي بزرگ من را بخواهند؟ من هيچ وقت در اين باره با قلعه‌نويي صحبت نکرده‌ام چرا که اعتقاد داشتم خودش همه اين‌ها را مي‌داند. همواره به او احترام مي‌گذاشتم و با وجود اينکه مي‌دانستم بازي ندادنش غير فني است، چيزي به او نمي‌گفتم. قلعه‌نويي خودش از ديد فني بسيار قوي است و من مطمئنم خودش مي‌داند من چقدر خوب بودم و وجدان خودش از من راضي است. من به توانايي‌هاي خودم ايمان داشتم و به همين دليل مي‌گويم که قطعا خروج من از استقلال فني نبود.

ميثم حسيني در ادامه به روزهاي نخست حضورش در استقلال اشاره کرد و به ايسنا گفت: سال اولي که به اين تيم آمدم از ليگ يک آمده بودم و چون هواداران من را نمي‌شناختند بسيار با استرس بازي مي‌کردم ولي آرام آرام شرايط خوب شد و من در استقلال بازي‌هاي خوبي را به نمايش گذاشتم و در مجموع خاطرات خوبي در اين تيم داشتم.

او در ادامه با اشاره به حضورش در نفت تهران گفت: آقاي ابراهيم‌زاده مربي باهوشي است و دليل جذب من را اين گونه بيان کرد که من در سه پست مي‌توانم بازي کنم. من در استقلال هافبک دفاعي هم بازي کرده بودم و در دو پست دفاعي هم قابليت بازي داشتم. با اين حال در نفت آرامش دارم و با وجود اينکه آرام هستم هنوز به اين فکر مي‌کنم که دليل بازي نکردن من در استقلال فني نبود. من اين را نمي‌گفتم و حرص مي‌خوردم و از اين ناراحت بودم که چرا استقلال براي من تصميم گرفته بود. يک روز به من گفتند به نفت تهران برو و من دوست داشتم بگويم اين که من را نخواهيد حق شماست ولي خودم بايد تيم جديدم را انتخاب کنم. شايد من نفت را انتخاب مي‌کردم ولي قبول کنيد آن زمان در سطوح بالاي ليگ سپاهان و به تازگي تراکتور هم‌سطح با استقلال بودند.

مدافع نفت تهران در پاسخ به اين سوال که اگر به استقلال گل بزند، خوشحالي خواهد کرد يا خير گفت: مطمئنا خوشحالي نمي‌کنم و با منوچهري هم که صحبت مي‌کردم او هم اين نظر را داشت که خوشحالي نکنيم. شايد آن لحظه‌اي که گل بزنم خوشحالي کوچکي انجام دهم ولي مطمئن باشيد از عمد نخواهد بود چرا که دوست ندارم هواداران استقلال را ناراحت کنم. با اين حال براي سه امتياز به ميدان مي‌رويم و دوست داريم شخصيت نفت را نشان دهيم. البته اميدوارم استقلال هم در ادامه ليگ موفق باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها