کد خبر: ۱۲۱۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
نعمت ا... ترکی در گفت‌وگو با برنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: براساس آمارهای موجود در حال حاضر ۴۰۰ هزار بیکار در استان تهران وجود دارد که این امر باعث شده است تا برنامه ریزی و اجرای تدابیر ویژه برای رفع این معضل به طور جدی در دستور کار استانداری قرار بگیرد تا هر چه زودتر شاهد اشتغال این افراد و حل ریشه ای معضلی به نام بیکاری باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران درباره اشتغال زایی در این استان ادامه داد: با توجه به آمار ارائه شده و نیازهای موجود در جهت ایجاد فرصت شغلی جدیداز سال گذشته برنامه ریزی ها به صورت گسترده آغاز و بر این اساس در سال ۸۹بیش از ۳۰۰ هزار شغل در استان ایجاد شد.

وی تصریح کرد: این در حالی است که براساس نیاز استان تهران سهمیه اعلام شده برای فراهم کردن فرصت های شغلی جدید ۳۶۳ هزار موقعیت برای اشتغال است که این رقم به طور تقریبی معادل آمار بیکاری موجود در استان خواهد بود و با عملیاتی شدن آن تا پایان سال ۹۰ بیکاری در پایتخت ریشه کن خواهد شد.

ترکی با اشاره به این مطلب که دولت در راستای اشتغال زایی و ایجاد موقعیت های شغلی جدید تسهیلات ویژه ای به استانداری های سراسر کشور اختصاص داده است، اعلام کرد: با توجه به این که تسهیلات مورد نظر برای ایجاد فرصت شغلی جدید از سوی وزارت کشور به استانداری ها اختصاص می یابد پیش بینی می شود بیش از یک هزار میلیارد تومان به بخش اشتغال زایی استان تهران اختصاص یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران در خاتمه اظهار داشت: با اختصاص این امکانات می توان امیدوار بود هرچه زودتر شاهد به صفر رسیدن معضلی به نام بیکاری در تهران باشیم البته رقم نهایی این تسهیلات به زودی اعلام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
ما که از تصمیم گرفتیم همچون پیشکسوتان لیسانس را بوسیده به شغل هایی چون منشی گری و ویزیتوری و ... بپردازیم. علی الحساب برای 40سالگی به بعد ما برنامه بریزید تا آن موقع بیکار نباشیم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها