کد خبر: ۱۲۱۰۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
البته خیلی‌ها می‌گویند استیلم شبیه زلاتان بود یا آدبایور اما هنوز در پست فوروارد آنقدر حرفه‌ای نشدم که برایم لقب درست کنند
سایت گل- در بازی نساجی و شاهین بوشهر در «لیگ یک» اتفاق جالبی رخ داد. کادر فنی نساجی برای این‌که وضعیت کمبود بازیکن و مشکلات باشگاه را به رخ مسئولان بکشانند محمد سواری، دروازه‌بان خود را به عنوان مهاجم به میدان فرستادند تا دقایقی بازی کند.

محمد سواری تنها دروازه‌بان ایرانی است که در جام باشگاه‌های جهان و در ترکیب سپاهان به میدان رفته است. او درباره این اتفاق می‌گوید: «مربیان از من خواستند به عنوان مهاجم به زمین بروم که من هم قبول کردم. اول نمی‌خواستم قبول کنم اما به زمین رفتم تا همه بدانند در نساجی با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنیم. می‌خواستیم همه بفهمند پشت تیم ما کسی نیست و کسی از نساجی حمایت نمی‌کند. من شخصیتم را از بیابان پیدا نکردم که بخواهم مهاجم بازی کنم اما با این کار نشان دادیم که کسی پشت تیم نیست.»

سواری در ادامه می‌گوید: «تا به حال فوروارد بازی نکرده بودم. چون یکی از همبازیانم مصدوم شده بود این کار را کردم و البته باز هم می‌گویم که می‌خواستیم نشان دهیم کسی از نساجی حمایت نمی‌کند. البته در این بازی مهاجمی بودم که در کارهای دفاعی هم شرکت کردم. چند بار به دفاع رفتم و جلو آمدم. البته حواسم بود که توپ را با دست نگیرم. البته خیلی‌ها می‌گویند استیلم شبیه زلاتان بود یا آدبایور اما هنوز در پست فوروارد آنقدر حرفه‌ای نشدم که برایم لقب درست کنند. فکر هم نکنم دیگر مهاجم بازی کنم چرا که دروازه‌بانی خیلی بهتر است.»

محمد سواری درباره شماره 21که با چسب پشت پیراهنش چسبانده بود می‌گوید: «یکی از بازیکنان ما با شماره 2تعویض شده بود. پیراهن او را برداشتم و با چسب طیپ شماره یک را ساختم تا با شماره ۲۱وارد زمین شوم!»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها